کالدرون: برای حضور در پرسپولیس با ولاسکو و مارادونا مشورت کردم

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس در مصاحبه‌ای درباره حضور در قهرمان ایران توضیح داد.

کد مطلب: ۹۲۵۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کالدرون: برای حضور در پرسپولیس با ولاسکو و مارادونا مشورت کردم

روزنامه ایران ورزشی در مطلبی به قلم رسول مجیدی نوشت: گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی جدید پرسپولیس امروز وارد ایران شد و دو مسوول باشگاه پرسپولیس به استقبال وی و همراهانش در فرودگاه امام رفتند. دوست ایرانی کالدرون که همراه با او به ایران آمده دیشب واسطه شد تا سه سوال ما توسط کالدرون پاسخ داده شود. او بقیه سوالات را به کنفرانس خبری ارجاع داد.

قبل از حضور در ایران و همزمان با پیشنهاد از پرسپولیس با چه کسانی مشورت کردید؟

همیشه حضور در ایران برای من جذاب است، چون با تیم‌های عربستانی به تهران آمدم. با خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران حرف زدم. او مرا تشویق کرد به ایران بروم. ولاسکو به من گفت در کوچه‌های شهر‌های مختلف ایران استعداد وجود دارد و می‌توانم پرسپولیس را به فینال آسیا برسانم. او گفت می‌توانم با تکیه روی استعداد‌های ایران به جام باشگاه‌های جهان بروم. نفر دوم هم مارادونا بود. او به من فقط یک جمله گفت: ایران دوستِ دوستان من است. اشاره او به فیدل کاسترو بود.

فکر می‌کنید در ایران موفق باشید؟

اجازه بدهید نکته‌ای را به شما بگویم. من با تیم‌های مختلف به ایران آمدم و در ورزشگاه آزادی، مقابل هواداران ایرانی به میدان رفتم. جو ورزشگاه آزادی مرا یاد ورزشگاه‌های آمریکای جنوبی می‌اندازد و یکی از دلایل انتخاب من، همین هواداران پرشور در آزادی هستند. همین یک نکته به کل امکانات کشور‌های عربی می‌ارزد و امیدوارم دیگر شرایط هم مهیا شود.

سرمربیگری پرسپولیس بعد از برانکو کار راحتی نیست. قرار است کار تازه‌ای را در پرسپولیس استارت بزنید؟


من فلسفه خودم را دارم. بازی هجومی مورد علاقه طرفداران به سبک آمریکای لاتین در راس برنامه‌های من است. استفاده از جوانان جویای نام ایرانی از دیگر برنامه‌هایم است و با این پشتوانه، حرکت به سمت قهرمانی آسیا با شناخت کاملی که از تیم‌های عربی دارم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار