طباطبایی‌نژاد: کودک‌آنلاین؛ پر از انگیزه، نوآوری و بلندپروازی است

تهران (پانا) - محمد مهدی طباطبایی نژاد، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، معتقد است، مجموعه‌ای که در حال حاضر در جشنواره کودک‌آنلاین به فعالیت می‌پردازد، به دنبال انجام کارهای نوآورانه و خلاقانه‌ است و این همان کاری است که پیش از این هم باید انجام می‌شد.

کد مطلب: ۹۲۵۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
طباطبایی‌نژاد: کودک‌آنلاین؛ پر از انگیزه، نوآوری و بلندپروازی است

سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در گفتگو با ستاد خبری جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودک‌آنلاین در خصوص روند جشنواره گفت: امروز اصل موضوع توجه به کسب و کارهای نو و شتاب‌دهی به تولیدات تصویری و همچنین رسیدن به بازارهای جدید ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و باید در حوزه کارهای تصویری و هنری جدی گرفته شود.

او ادامه داد: مجموعه‌ای که در حال حاضر در جشنواره کودک‌آنلاین به فعالیت می‌پردازد، به دنبال انجام کارهای نوآورانه و خلاقانه‌ است و این همان کاری است که پیش از این هم باید انجام می‌شد. این گروه پیش‌تر هم وارد این عرصه شده بود و مطمئن هستم که این راه درست است، در حال حاضر ما برای آینده سینما و در جواب پرسش‌های پیش‌رو در فعالیت‌های تصویری راهی به جز فکر کردن به چنین پاسخ‌هایی نداریم.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: ما باید توجه کنیم که مهمترین نکته در این بخش جمع‌آوری سرمایه و سود برای هزینه در تولید از بخش‌هایی است که ما حتی ممکن است آن را نشناسیم، وظیفه اصلی ما این است که امروز از این بازارهای مرسوم و متداول عبور کنیم و به ظرفیت‌هایی که عملا مغفول مانده توجه کنیم.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی افزود: من امروز شاهد انگیزه، کاربلدی و آگاهی و همینطور بلندپروازی در مجموعه بودم که این بلندپروازی کاری کاملا عاقلانه و هوشمندانه است.

او درپایان به توافقات انجام شده در شتاب‌دهنده اشاره کرد و گفت: من و محمد ابوالحسنی توافقی داشتیم منبی بر اینکه هرگونه امکانی که برای شتاب‌دهی تولیدات مرکز گسترش و البته فیلم‌های کوتاه و انیمیشن وجود داشته باشد، به عنوان پروژه مشترک تعریف کنیم. همچنین در کنار آن پیشنهادی عنوان شد که باید با ریاست سازمان سینمایی در میان گذاشته شود تا ما بتوانیم در پیش‌پرده فیلم‌های سینمایی نمایش فیلم‌های کوتاه و انیمیشن را به عنوان راهکاری برای پیشرفت حوزه داشته باشیم.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودکآنلاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار