مدیر عامل شرکت گاز استان فارس:

تداوم عملیات گازرسانی به 481 روستا و 13 شهر استان فارس

شیراز(پانا)_به منظور تحقق توسعه عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی، عملیات گازرسانی به 481 روستا و 13 شهر توسط شرکت گاز در استان فارس در حال اجراست.

کد مطلب: ۹۲۵۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تداوم عملیات گازرسانی به 481 روستا و 13 شهر استان فارس

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان فارس مدیر عامل شرکت گاز استان فارس اظهار داشت: با اجرای طرحهای گازرسانی این شرکت در سال جاری با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان بیش از 2100 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز اجرا و 40 هزار انشعاب نصب خواهد شد.

غلام عباس حسینی با اشاره به بررسی مسائل و روند پیشرفت کار پروژه ها بر تلاش و همت بیشتر در توسعه گازرسانی و خدمات رسانی بویژه در مناطق محروم و دورافتاده تاکید و بیان داشت: اجرای بند (ق) تبصره 2 از قانون بودجه سال 1393، با هدف سرعت بخشیدن به روند گازرسانی روستاهای بالای 20 خانوار، علاوه بر توسعه اقتصادی و خدمات متوازن گازرسانی، موجب جایگزینی این سوخت پاک با دیگر سوخت های فسیلی و کاهش آلودگی هوا و محیط زیست شده است.

حسینی ضمن بیان بهره مندی 98 درصدی جمعیت شهری و 78 درصدی جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی تصریح کرد: کارکنان این شرکت تمام تلاش خود را در جهت نیل به بهره مندی حداکثری مردم استان معطوف داشته اند و به صورت شبانه روز در خدمت مردم شریف استان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار