نخستین پیست اسکیت سرپوشیده استاندارد غرب آسیا در اردبیل به بهره برداری می‌رسد

اردبیل (پانا) - رئیس فدراسیون اسکیت کشور گفت: نخستین فاز پیست اسکیت سرپوشیده غرب آسیا در آینده نزدیک در اردبیل افتتاح خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۵۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نخستین پیست اسکیت سرپوشیده استاندارد غرب آسیا در اردبیل به بهره برداری می‌رسد

بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت کشور در مجمع سالیانه هیئت اسکیت استان اردبیل گفت: تنها پیست استاندارد و سرپوشیده غرب آسیا در آینده نزدیک در استان اردبیل افتتاح خواهد شد و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم فاز اول این مجموعه بزرگ در دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد.

او با بیان اینکه افتتاح این مجموعه زمینه ساز تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و بهبود کیفیت محل برگزاری مسابقات و تمرینات اسکیت بازان منطقه خواهد شد، افزود: از این مجموعه که جزو بزرگترین پیست‌های اسکیت شمال غرب کشور نیز محسوب می‌شود می‌توان با عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های اجرا شده در سطح کشور مرتبط با رشته اسکیت نام برد.

رئیس فدراسیون اسکیت ادامه داد: با افزایش اتحاد و انسجام بین خانواده بزرگ اسکیت کشور و دوری از هرگونه تنش و درگیری که باعث اتلاف زمان و هزینه خواهد شد می‌توان سربلندی این رشته ورزشی و کسب موفقیت‌های بیشتر را شاهد شد.

محمدرضایی از توزیع ۱۵ مدال رنگارنگ اسکیت در مسابقات آسیایی چین نیز خبر داد و افزود: با تصویب شورای سیاست گذاری رقابت‌های المپیک آسیا، افزایش مدال‌های اسکیت در رقابت‌های ۲۰۲۲ چین مورد تایید واقع گردید.

اوادامه داد: در شرایطی که در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تنها رقابت‌های اسکیت در ماده سرعت برگزار شد با انجام موافقت‌های لازم مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ با اضافه شدن چندین رشته اسکیت در پنج ماده برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس فدراسیون اسکیت با توجه به افزایش مدال‌ها نگاه‌ها به رشته اسکیت نیز تغییر پیدا خواهد کرد تا کسب مدال‌های رنگارنگ و درخشان ورزشکاران ملی پوش در رشته‌های مختلف اسکیت هدفگذاری شود.

محمدرضایی از طراحی بانک اطلاعات مربیان و داوران اسکیت نیز خبر داد و افزود: با ساماندهی دقیق و برخورداری از اطلاعات جامع می‌توان در کنترل و آموزش نیرو‌های انسانی و در ادامه مدال آوری در مسابقات مهم بین المللی موفق ظاهر شد.

در مجمع سالیانه هیات اسکیت اردبیل که با حضور رئیس فدراسیون اسکیت برگزار شد زلیخا فیضی پس از ارائه عملکرد با رای اعضای هیات شهرستان‌ها یک سال دیگر به عنوان رئیس هیات اسکیت استان اردبیل انتخاب شد.

رئیس هیات اسکیت استان در این جلسه با اشاره به عملکرد هیات اسکیت در سال ۹۷ گفت: ایجاد سایت هیات اسکیت، برگزاری لیگ‌های استانی و برگزاری مسابقات انتخابی المپیاد استعداد‌های برتر کشور را از عمده فعالیت‌های هیات اسکیت استان اردبیل در سال ۹۷ دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار