محمد صیدلو خبرداد: آمادگی کامل جهت برگزاری آزمون سراسری 98 در شهرستانهای استان تهران

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ازتمهید مقدمات لازم جهت برگزاری هر چه بهتر آزمون سراسری 98 در دویست و یازده حوزه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۵۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو خبرداد: آمادگی کامل جهت برگزاری آزمون سراسری 98 در شهرستانهای استان تهران

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به حساسیت‌های لازم در برگزاری آزمون کنکور سراسری سال 98 ، اظهار داشت: تمهیدات لازم در 211 حوزه برگزاری این آزمون در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صورت گرفته و جلسات توجیهی ، هماهنگی برای کلیه سطوح عوامل انسانی برگزار کننده آزمون تشکیل گردیده است .

او در ادامه با تاکید بر اینکه بخشی از برگزاری این آزمون در استان بر عهده دانشگاهها می باشد، تصریح کرد: در مجموع 49 و هزار و دویست و چهل نفر شرکت کننده در سطح استان در این آزمون شرکت خواهند کرد که 30 هزار و ششصد وده نفر از داوطلبین را خانم‌ها و 18 هزار و ششصد وسی نفر از داوطلبین را آقایان تشکیل می دهند.

صیدلو با اشاره به اینکه یازده منطقه از بیست ویک منطقه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مسئولیت برگزاری آزمون سراسری در این استان را بر عهده دارند، یادآور شد: بیشترین تعداد شرکت کننده از شهریار و بالغ بر 10 هزار ویکصد و چهل وشش نفرداوطلب می باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر زمان برگزاری آزمون در روزهای 13 و 14 تیرماه نود وهشت همزمان با سراسر کشور خاطرنشان کرد: باجه های رفع نقص در زمان مقرر تشکیل و آماده رفع نواقص احتمالی داوطلبین عزیز می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی شرکت کنندگان و داوطلبان عزیز، توفیق روز افزون آنها را در تمامی مراحل زندگی از خداوند منان مسئلت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار