احداث رستوران دریایی آستارا با دریافت 30 مجوز از دستگاه های ذی ربط

رشت (پانا) - برای اخذ نهایی مجوز احداث رستوران، تالار و کافی شاپ گردان دریایی آستارا حدود 30 وزارتخانه، سازمان و نهاد مرتبط مجوز و نظر کارشناسی صادر کرده اند.

کد مطلب: ۹۲۵۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
احداث رستوران دریایی آستارا با دریافت 30 مجوز از دستگاه های ذی ربط

منطقه گیلان، جذب و حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی و ایجاد زیرساخت های گردشگری و صنعتی یکی از مهمترین راه های برون رفت از بحران اقتصادی فعلی کشور است که در دستور کار مسئولان بلند پایه کشور قرار دارد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با توجه به موقعیت استثنایی جنگلی، کوهستانی، دریای و جلگه ای خود از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است که زیرساخت های میزبانی این منطقه جذابیت گذشته خود را از دست داده است.

ولی داداشی، نماینده شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه در راستای توسعه اقتصادی و گردشگری شهرستان و حتی استان گیلان مؤثر و مفید است، اظهار کرد: امروز بحث اشتغال به یک معضل در کشور مبدل شده است.

وی ادامه داد: امروزه عده ای از خواص، با سرمایه گذار، سرمایه گذار ستیزی می کردند و تا اشخاصی برای سرمایه گذاری ورود می کردند، به رانت، دزدی و فساد متهم می شدند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه تا سرمایه گذار جذب نشود، مشکل اشتغال در کشور حل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: در آستارا از سوی مردم هیچ مانعی برای سرمایه گذاری وجود ندارد و مردم آستارا سرمایه گذار ستیز نیستند و این را در مراحل مختلف احداث و توسعه اسکله به عینه شاهد بودیم و هستیم.

داداشی با اشاره به اینکه بحث های محیط زیستی در جایی معنا دارد که بخواهیم سرخود و بدون مطالعه و برنامه، محیطی را خراب کنیم و جانوارن، درختان و محل زیست بشر، پرندگان و سایر جانداران را به خطر اندازیم، اضافه کرد: وقتی طرحی مطالعه می شود، یعنی همه جوانب در نظر گرفته شده است و اگر موضوعی همانند استیل عباس آباد پیش بیاید، با تمام توان ورود می کنیم و در کنار حامیان محیط زیست خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار