برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش تحقق یک امر لازم و ضروری است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:همه اعتقاد داریم که همه چیز از مدرسه و آموزش و پرورش آغاز می گردد و می بایست مسائل آموزش و پرورش در اولویت همه امور قرار بگیرد.

کد مطلب: ۹۲۵۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش تحقق یک امر لازم و ضروری است

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، فرماندار شهرستان ، شهرداران و مسئولین آموزش و پرورش استان و منطقه برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تشکر از فرماندار تیران و کرون به منظور اهتمام در برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش و در الویت قرار دادن نظام تعلیم وتربیت در شهرستان اظهار داشت:برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش تحقق یک امر لازم و ضروری استو نماد مشارکت سایر دستگاه ها در جهت افقی روشن برای آموزش و پرورش می باشد.
وی در ادامه با اشاره به نیاز این شهرستان در نوسازی مدارس فرسوده گفت:در شهرستان تیران و کرون پتانسیل خوبی در حوزه خیرین وجود دارد و می بایست از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده نمود.
وی در ادامه افزود:شورای آموزش وپرورش نماد تحقق مشارکت و نظارت مردم است و فلسفه شورای آموزش و پرورش استفاده بهینه از ظرفیت های موجود انسانی و شهری است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد:همه اعتقاد داریم که همه چیز از مدرسه و آموزش و پرورش آغاز می گردد و می بایست مسائل آموزش و پرورش در اولویت همه امور قرار بگیرد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان با اشاره به این موضوع که شورای آموزش و پرورش به دنبال عدالت آموزشی است اظهار داشت:مشارکت در شورای آموزش و پرورش به عنوان یک ابزار می خواهد با ایجاد دغدغه فکری در موضوع آموزش و پرورش ، نهادها و دستگاه ها و مردم را برای رسیدن به افق روشن در آموزش و پرورش ، بر تأمل و اندیشه در این حوزه وادارد.
وی در ادامه با اشاره به برخی مسائل موجود در آموزش و پرورش و همچنین کسری نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار داشت:به همین منظور در روز گذشته جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی مسائل آموزش و پرورش برگزار شد.
وی در ادامه یکی دیگر از موضوعاتی که در شوراهای آموزش و پرورش می بایست به آن پرداخته شود تبدیل به احسن نمودن فضاهای آموزشی در نواحی و مناطق دانست.
در این جلسه پیرامون مباحث نوسازی مدارس فرسوده،وضعیت نیروی انسانی،ایاب و ذهاب مدارس استثنایی،اضافه نمودن رشته گردشگری به مدارس تیران و کرون و... بحث و تبادل نظر گردید.
در پایان حججی فرماندار تیران وکرون ضمن تشکر از حضور مدیرکل آموزش وپرورش و نوسازی وتوسعه وتجهیز مدارس تشکر نمود واظهار داشت:فرماندار، بخشداران وشهرداران و دهیاران تیران وکرون تمام قد در خدمت آموزش وپرورش هستند و انشاءالله آموزش وپرورش می تواند با برنامه ریزی لازم از این پتانسیل نهایت استفاده را بنماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار