بررسی احتمال آلودگی بنزین در جایگاه‌های سوخت ارومیه

ارومیه(پانا)-احتمال وجود آب در بنزین ارائه شده در یکی از جایگاه‌های سوخت ارومیه در حال بررسی است.

کد مطلب: ۹۲۵۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی احتمال آلودگی بنزین در جایگاه‌های سوخت ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: در طول شبانه‌روز از مبدا تامین فرآورده‌های نفتی تا مصرف کننده چندین نوبت سوخت مصرفی از نظر کیفی آزمایش می‌شود تا سوخت مطمئن به دست مصرف کننده برسد.


وی گفت: به محض تماس دو شهروند با مرکز پاسخگویی 09627 با موضوع آلودگی بنزین و خرابی خودرو در یکی از جایگاه‌های ارومیه، کارشناسان کنترل کیفیت به همراه روسای مهندسی فرآورده‌های نفتی به جایگاه اعزام شدند و مشغول بررسی موضوع هستند.


این مسئول افزود: فرآورده داخل نفتکش‌ها قبل از خروج از انبار نفت توسط کارشناسان کنترل کیفیت با تجهیزات مربوطه آزمایش شده و پس از حصول اطمینان از کیفیت سوخت و عدم آلودگی اجازه خروج از انبار صادر می‌شود.


مجرد ادامه داد: سوخت تولید شده در پالایشگاه‌های کشور قبل از ارسال به انبارهای نفت مبدا تامین توسط آزمایشگاه‌های مستقر در پالایشگاه‌های نفت کنترل شده و اینکار مجددا قبل از خروج از انبارهای نفت نیز تکرار می‌شود.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: موضوع آلودگی بنزین یکی از جایگاه‌های ارومیه نیز هم‌اکنون در محل جایگاه توسط بازرسان این شرکت در حال بررسی است و چنانچه کوتاهی و تخلفی در فرایند عرضه سوخت صورت پذیرد برخورد قانونی انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار