مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

برگزاری آزمون مدرسان آموزش خانواده خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور

بجنورد(پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری آزمون مدرسان آموزش خانواده خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور با حضور 44 نفر خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۵۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون مدرسان آموزش خانواده خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور

در حاشیه ی آزمون مدرسان آموزش خانواده عباس سعیدی مدیرکل خراسان شمالی گفت : آزمون مدرسان آموزش خانواده همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود : ۴۴ نفر در آزمون مدرسان آموزش خانواده خراسان شمالی شرکت کرده اند که در تلاش هستیم حداقل ۵۰ درصد شرکت کنندگان در این آزمون را با توجه به کم برخوردار بودن استان در این زمینه جذب نماییم.

سعیدی خاطر نشان کرد : اقدامات خوبی توسط اداره انجمن اولیا و مربیان این اداره کل برای آموزش خانواده ها صورت گرفته است که با افزوده شدن پذیرفته شدگان این آزمون شاهد اقدامات بیشتری در امر مهم آموزش خانواده خواهیم بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تاکید کرد : در تلاش هستیم که اولیا را در دستیابی به اهداف والای آموزش و پرورش مشارکت بیشتری دهیم تا از این رهگذر بتوانیم نسلی پویا ، فعال را به جامعه تحویل دهیم

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز افزود : شرکت کنندگان در این آزمون از معلمان آموزش و پرورش و اعضای هیات علمی هستند که چند برابر ظرفیت پذیرش خواهند شد.

وی تصریح کرد : پس از اعلام نتایج آزمون ، پذیرفته شدگان در مصاحبه تخصصی شرکت خواهند کرد.

سعیدی خاطر نشان کرد : برای قبول شدگان در مصاحبه تخصصی کارت مدرسی آموزش خانواده صادر خواهد شد و از ظرفیت این عزیزان در امر خطیر آموزش خانواده استفاده می شود.

وی بیان کرد : با به کارگیری قبول شدگان نهایی در تلاش هستیم جریان آگاه سازی خانواده ها را ارتقا ببخشیم تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس باشیم.

سعیدی در پایان گفت : هم اکنون ٨۶ مدرس آموزش خانواده دارای کارت مجوز در خراسان شمالی مشغول به فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار