در راستای ساماندهی سرویس مدارس ؛

جلسه کار گروه استانی سرویس مدارس آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - در راستای ساماندهی سرویس مدارس جلسه کار گروه استانی سرویس مدارس آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۵۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کار گروه استانی سرویس مدارس آذربایجان غربی برگزار شد

جلسه کار گروه استانی سرویس مدارس آذربایجان غربی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مشاور مدیرکل ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ، رییس سازمان دانش آموزی استان و رییس انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان در دفتر مدیرکل در ارومیه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این جلسه به لزوم مدیریت صحیح سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: دانش آموزان از لحظه سوار شدن به سرویس مدرسه به نوعی در اختیار سیستم آموزش و پرورش هستند و به تعبیری بخشی از بحث های تربیتی و پرورشی پنهان در سرویس های مدارس اتفاق می افتد.

ابراهیم محمدی در رابطه با ایجاد سامانه ویژه ساماندهی سرویس مدارس نیز اظهار داشت : ایجاد وحدت رویه در ارایه خدمات حمل و نقل دانش آموزان، اجرایی شدن قوانین و مقررات مربوطه، افزایش و بهبود کیفیت خدمات برای افزایش امنیت و ایمنی دانش آموزان به همراه خدمات مطلوب تر برای ایجاد آسودگی خاطر نسبی والدین، هویت سازی و متمایزنمودن ناوگان حمل و نقل دانش آموزان، خدمات نرم افزار مبتنی بر تلفن همراه برای استفاده از خدمات نرم افزاری رصد و پایش سفر دانش آموزی از ویژگی‌های این سامانه است.

وی ادامه داد : درواقع ساماندهی سرویس مدارس نیازمند یک تعامل خوب بوده و برای هرچه بهتر اجرا شدن این موضوع چندین بخش باید با هم همکاری و تعامل داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به نقش سازمان دانش آموزی در ساماندهی سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: سرویس های مدارس علاوه بر یک مجموعه حمل و نقلی موضوعات تربیتی و اجتماعی را نیز در بر می گیرد که نقش سازمان دانش آموزی در این مرحله پر رنگ تر خواهد بود.

حسین عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت های مدیر کل محترم اعضای کارگروه از طرح ساماندهی سرویس های مدارس گفت: همه برنامه ریزی های لازم برای اجرای طرح ساماندهی سرویس های مدارس از طریق سامانه ویژه این موضوع و طی جلسات تخصصی صورت پذیرفته و در سال تحصیلی پیش رو اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار