نصب دوربین‌های ثبت سرعت در بلوار آیت الله بروجردی

قم (پانا) - سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از نصب دوربین‌های ثبت سرعت در بلوار آیت الله بروجردی خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۵۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نصب دوربین‌های ثبت سرعت در بلوار آیت الله بروجردی

علی نیک با اشاره به آخرین وضعیت نصب و راه‌اندازی دوربین‌های ثبت تخلفات بلوار آیت‌الله بروجردی، اظهار کرد: نصب و بهره‌برداری از دوربین‌های نظارتی بلوار آیت‌الله بروجردی در ۶ نقطه ۳ نقطه رفت و ۳ نقطه برگشت مسیر کار شده است.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه ثبت تخلفات در ۱۲ لاین انجام می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر با نصب و بهر‌ه‌برداری از این دوربین‌ها بحث تکمیل لینک ارتباطی آنها دچار مشکل است که پس از رفع به صورت آنلاین ثبت تخلفات انجام می‌شود.
نیک با بیان اینکه در حال حاضر ثبت سرعت به صورت آفلاین با استفاده از این دوربین‌ها انجام می‌شود، افزود: حداکثر سرعت در این محور ۹۰ کیلومتر بر ساعت است که به محض اینکه بالاتر از این سرعت باشد اعمال قانون انجام می‌شود.
وی گفت: همچنین برای کنترل خطرآفرینی در این بلوار اکستروژن به عنوان رنگ‌های لغزاننده برای کاهش سرعت در ۶ نقطه رفت و ۳ نقطه برگشت کار کردیم.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه برای نصب دوربین‌های ثبت سرعت بلوار آیت‌الله بروجردی ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار کرد: برای نصب اکستروژن‌ها هم ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار