تقسیم سهم تقصیر حادثه جاده خرامه بین راننده و جاده

شیراز(پانا) - رئیس پلس راه شمالی استان فارس اعلام کرد که علت حادثه فوتی جاده خرامه به شیراز، عدم توجه راننده به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه و ضعف علائم هشداردهنده در محل حادثه بوده است.

کد مطلب: ۹۲۵۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تقسیم سهم تقصیر حادثه جاده خرامه بین راننده و جاده

به گزارش ایسنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در این باره گفت: رعایت سرعت مطمئنه و نصب علائم هشدار دهنده کافی در جاده‌ها می‌تواند از بروز چنین حوادث جبران ناپذیری ممانعت کند.

دهقانی بیان کرد:در حادثه یادشده، یک دستگاه خودروی پژو 206 براثر برخورد با مانع واژگون شد و بر اثر این حادثه یک نفر کشته شد و دو نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

حادثه جاده خرامه بعد از آنکه پدر متوفی کلیپی را از مسیر و محل وقوع حادثه در فضای مجازی منتشر کرد، خبرساز شد و دستور وزیر راه و شهرسازی و پیش از آن دستور استاندار فارس برای رسیدگی به موضوع را به دنبال داشت.

اخبار حاکی از حضور یک نماینده از سوی وزارت راه و شهرسازی در فارس برای رسیدگی به این موضوع و همچنین ورود دستگاه قضایی استان فارس به پرونده است.

پیش از این بارها رسانه‌ها در خصوص مشکلات راه‌های فارس و کمبود یا نبود علائم هشداردهنده مناسب و رفع نشدن نقاط حادثه‌خیز در سطح جاده‌ها، هشدار داده بودند.

استان فارس در سال‌های اخیر با فاصله زیاد نسبت به دیگر استان‌ها، در صدر جدول تعداد حوادث جاده‌ای و تعداد فوتی و مجروحان این حوادث قرار داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار