تقدیر از مدیران مدارس مرتبط با برنامه شهید بهنام محمدی در منطقه 3

تهران (پانا) - جلسه توجیه و تبیین برنامه شهید بهنام محمدی وتقدیر از مدیران مدارس مرتبط با برنامه شهید بهنام محمدی با حضور مسئولین سپاه و آموزش و پرورش در سالن برهان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۵۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مدیران مدارس مرتبط با برنامه شهید بهنام محمدی در منطقه 3

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه3؛ جلسه توجیه و تبیین برنامه شهید بهنام محمدی وتقدیر از مدیران مدارس مرتبط با برنامه شهید بهنام محمدی با حضور مسئولین سپاه و آموزش و پرورش و مسئولین طرح شهید بهنام محمدی(برادر زینلی)وسازمان بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس و سرگروه های طرح بهنام در سالن برهان برگزار گردید.

جلسه با تلاوتی از قرآن کریم ، سرود ملی و پخش کلیپ با موضوع فرمایشات رهبر عالیقدر انقلاب با موضوعات نسبت به نوجوانان در جهت ایفاد نقش در جامعه اسلامی آغاز شد.

در ادامه مسئول طرح شهید بهنام محمدی (برادر زینلی) ضمن تبیین و توجیه طرح از راهکارهای اجرایی در سطح مدارس اشاره و در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت شهید مفتح وحید احمدی به اهمیت و ایجاد بستر جهت تجلی ارزش های انقلابی و اسلامی در راستای تمدن نوین اسلامی اشاره داشت که درنهایت باقدردانی و اهدای لوح تقدیر ازمدیران پرتلاش درتحقق طرح شهید بهنام محمدی باحضور مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی منطقه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در این جلسه کیانی، معاون آموزش متوسطه منطقه مواردی را در جهت ارتباط موثر بین بسیج دانش آموزی و مدارس در راستای تقویت برنامه شهید بهنام محمدی بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار