طرح یاوران ولایت فرصتی مناسب برای عمق بخشی به مبانی انقلاب اسلامی دربین دانش آموزان است

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت:طرح یاوران ولایت دانش آموزی فرصتی مناسب برای عمق بخشی به مبانی انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان است.

کد مطلب: ۹۲۵۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح یاوران ولایت فرصتی مناسب برای عمق بخشی به مبانی انقلاب اسلامی دربین دانش آموزان است

احمد ناصری درآیین افتتاحیه طرح یاوران ولایت دانش آموزان دختر استان در اردوگاه مقدس اردبیلی اظهار داشت : طرح یاوران ولایت دانش آموزی کاری مشترک بین سازمان بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش اردبیل می باشد که برای برگزاری باشکوه این دوره تربیتی از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده کرده ایم.

او با بیان اینکه طرح یاوران ولایت نقش موثری در ارتقای آگاهی و تقویت ارتباطات اجتماعی دارد،تصریح کرد : بدون تردید فرماندهان پیشگام برای جذب و عضوگیری دانش اموزان در مدارس استان به تقویت این ارتباطات نیاز دارند که این دوره فرصتی مناسب برای کسب این مهارت است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : تبادل تجربیات در بین دانش آموزان و عمق بخشی به مبانی فکری انقلاب اسلامی و آشنایی با شهدای انقلاب و مجاهدت و رشادت رزمندگان اسلام از اهداف این دوره تربیتی - فرهنگی است.

ناصری شعار طرح یاوران ولایت را دانش آموزان انقلابی مدرسه انقلابی دانست و بیان کرد : در این دوره علاوه بر کلاس های آموزشی برنامه های فرهنگی و ورزشی و فوق برنامه های تربیتی در نظر گرفته شده است .

او ادامه داد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون مجاهدت و ایثارگری شهدا است و امروز ایران اسلامی الگویی برای سایر کشور های منطقه و جهان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار