بازدید بازرسان وزارت آموزش وپرورش از فعالیت های حوزه تربیت بدنی منطقه 8

تهران (پانا) -  بازرسان وزارت آموزش وپرورش، از برنامه ها و فعالیت های مرتبط با حوزه تربیت بدنی منطقه 8، مجموعه های ورزشی و کانون های تشکیل شده روز دوشنبه بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۲۵۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بازرسان وزارت آموزش وپرورش از فعالیت های حوزه تربیت بدنی منطقه 8

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8، در این جلسه حسین بابویی، رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور؛ سعید فرنیا، دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی؛ حسین عرفانی، رئیس هیات ورزشی دانش آموزان شهر تهران و نرگستقی زاده، نائب رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی شهر تهران در اتاق مدیریت با مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه8 دیدار کردند.

در این نشست مینو زمان با اشاره به اینکه رویکرد منطقه 8 فراهم آوردن نشاط و شادابی در دانش آموزان و مدارس است، تربیت بدنی را یکی از ارکان های مهم ایجاد نشاط در دانش آموزان بخصوص در ورزش صبحگاهی دانسته و فرآینده تربیت بدنی را به عنوان یکی از ساحت های 6 گانه سند تحول بنیادین، فرآیندی تربیتی بیان کردند.

بابویی نیز ضمن تقدیر از فعالیت های بعمل آمده در حوزه تربیت بدنی منطقه که باعث قهرمانی دانش آموزان در سه رشته والیبال، شطرنج و بدمینتون در سطح استان و با احتساب اعزام تیم فوتبال در مجموع4 رشته استانی به دست آوردن این افتخارات را نشان دهنده اهمیت ویژه منطقه به خصوص مدیر منطقه به امر تربیت بدنی دانستند و از مینوزمان، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه8 به عنوان مهمان ویژه جهت حضور در مسابقات کشوری دعوت کردند.

در ادامه همکاران حوزه ستادی با حضور در مراکز حوزه تربیت بدنی از نحوه اجرای طرح ها و برنامه های مجموعه های ورزشی منطقه بازدید و از نزدیک روند اجرای طرح های مختلف را بررسی نمودند و در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های مسئولان آموزش و پرورش منطقه و مجموعه های ورزشی عملکرد منطقه را در اجرای طرح های مختلف، مثبت ارزیابی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار