معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان میناب

درخشش دانش آموزان دختر شهرستان میناب ، اردوی بنیاد علوی در تهران

هرمزگان(پانا)-امیر مهدی حسینی گفت :  دانش آموزان دختر متوسطه اول این شهرستان در اردوی علوی حائز رتبه های برتر شدند.

کد مطلب: ۹۲۵۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان دختر شهرستان میناب ، اردوی بنیاد علوی در تهران

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب ، امیر مهدی حسینی با اعلام این خبر افزود: اردوی علوی با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری در فصول سال بخصوص در ایام تابستان برگزار می شود.

مهدی حسینی تصریح کرد: ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی و همچنین با تاکید بر کشف نیازها وتقویت روحیه نشاط و شادابی در دانش آموزان در لواسانات تهران باحضور ۳۸ نفر از دانش آموزان و مربیان مینابی به نمایندگی از استان هرمزگان از تاریخ یکم تا ششم تیرماه برگزار گردید ،دانش آموزان مینابی حائز رتبه های برتر مسابقات شدند.

وی با اشاره به اینکه دراین اردو مسابقات دانش آموزی در رشته های مختلفی برگزار می گرددگفت: در این دوره از مسابقات دانش آموزان شهرستان میناب که به نمایندگی از استان هرمزگان در اردوی علوی در لواسان حضور داشتند خوش درخشیدند وموفق به کسب عناوین ذیل شدند .

رتبه اول حفظ قران توسط دانش آموز سوده سالاری از طلوع چاه اسماعیل

رتبه اول قرائت تحقیق توسط دانش آموز مطهره رکنی

رتبه اول ترتیل قران توسط دانش آموز مطهره رحیمی.

کسب رتبه اول نمایشگاه هنرهای دستی توسط دانش آموزان فعال شهرستان میناب

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان میناب ضمن تبریک به این دانش آموزان و خانواده محترمشان وجامعه فرهنگی شهرستان میناب از سرپرستان و مربیان این اردو که مقدمات این موفقیت را فراهم نمودن تقدیر و تشکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار