جمعیت هر کلاس در مدارس شاهد نباید بیش از ۳۰ نفر دانش‌آموز باشد

ایلام (پانا)مدیر کل آموزش پرورش استان ایلام گفت:پس از پذیرش دانش آموزان در مدارس شاهد جمعیت هر کلاس نباید بیشتر از 30 دانش آموز باشد.

کد مطلب: ۹۲۵۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جمعیت هر کلاس در مدارس شاهد  نباید بیش از ۳۰ نفر دانش‌آموز باشد

مدیرکل آموزش ایلام گفت و پرورش ایلام گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم (دوره متوسطه اول) در مدارس شاهد تا چهاردهم تیرماه و پایه دهم (دوره متوسطه دوم) نیز تا ۲۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.

اسفندیار رستم زاد افزود: خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر افراد متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد می‌توانند از طریق سامانه سجا طبق برنامه زمابندی اعلام شده برای ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام اظهار کرد: سامانه سجا اوایل سال ۹۴ و با هدف یکپارچه سازی کلیه فعالیت‌های مدارس شاهد و ایثارگر راه‌اندازی و ثبت نام در این سامانه از طریق نشانی saja.medu.irامکان پذیر و تمام دانش آموزان در صورت کسب امتیاز لازم، می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند.


به گفته رستم زاد، متقاضیان ورود به مدارس شاهد تنها باید به سایت سجا مراجعه و بر اساس کد ملی و اطلاعات دریافتی، مرحله اول ثبت‌نام را انجام دهند و کد رهگیری را دریافت کنند.

وی درباره شرایط دانش آموزان متقاضی اظهار کرد: تمام دانش‌آموزانی که بر اساس شرایط قانونی، شرایط ورود به مدارس را دارند می‌توانند در مدارس شاهد ثبت‌نام کنند و هیچ منعی برای آنان وجود ندارد اما با توجه به اولویت‌هایی که اعلام شده افراد متناسب با اطلاعاتی که ارائه می‌دهند می‌توانند در مدارس شاهد ثبت‌نام کنند.


رستم زاد گفت: با توجه به ظرفیت مدارس شاهد، اولویت اول با فرزندان شاهد، جانبازان و ایثارگران است و در مرتبه بعد جامعه ایثارگری و سپس دانش‌آموزانی که به لحاظ فرهنگی، علمی و هنری و ورزشی دارای توانمندی‌هایی بودند و یا فرزندان خیران مدرسه‌ساز می‌توانند در اولویت‌های بعدی قرار داشته باشند.


وی در خصوص میزان شهریه در مدارس شاهد با اعلام این که امسال حدود 20 درصد افزایش شهریه داریم،اظهار کرد: هزینه کمک سرانه دانش آموزان شاهد را بنیاد شهید تقبل کرده ولی هزینه دانش آموزان آزاد را والدین پرداخت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار