مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی : ۳۶۵ واحد صنعتی خراسان جنوبی گازرسانی می‌شود

بیرجند(پانا) ـ مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در صورت تخصیص به موقع نقدینگی ۳۶۵ واحد صنعتی در سال جاری گازرسانی می‌شود.

کد مطلب: ۹۲۵۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی  : ۳۶۵ واحد صنعتی خراسان جنوبی گازرسانی می‌شود

سیدمحمود هاشمی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه معاون بهره‌برداری شرکت گاز خراسان جنوبی اظهارداشت: از ابتدای امسال 189 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و در مجموع 6 هزار و 939 کیلومتر شبکه شهری و روستایی در استان اجرا شده است.

او با بیان اینکه 980 کیلومتر خطوط انتقال گاز در استان اجرا شده است افزود: تاکنون 30 شهر استان معادل 100 درصد خانوار شهری و 492 روستا معادل 61 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در صورت تخصیص به موقع نقدینگی 365 روستا و 365 واحد صنعتی در سال جاری گازرسانی خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه حوزه بهره‌برداری به دلیل برخورد مستقیم با مشترکان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است تصریح کرد: همکاران این حوزه باید همواره در پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع نهایت سعی خود را به عمل آورند.

در این مراسم از زحمات سی ساله حسین ضیائی‌مقدم قدردانی شد و رحمان محمودی به عنوان معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان خراسان جنوبی معرفی شد.

خبرنگار افتخاری پانا : مطهره لبنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار