راضیه حسینی

طنز/به گیرنده‌هایتان دست نزنید مشکل از فرستنده است

هفته پیش برنامه عصر جدید اجرایی فوق‌العاده از سه جوان را نشان داد که حسابی بینندگان و تماشاگران و داوران را به وجد آورد. 

کد مطلب: ۹۲۵۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
طنز/به گیرنده‌هایتان دست نزنید مشکل از فرستنده است

گروه ریکو میان تشویق و سوت و جیغ و هورا به مرحله نهایی اعلام نتایج راه پیدا کردند اما در برنامه اعلام نتایج نوبت صدا و سیما بود که ما را متعجب کند.
اول که گروه ریکو وارد شدند فکر کردیم داریم فشن‌شوهای آن‌ورآبی می‌بینیم؛ آن‌هایی که کلی لباس بی‌ربط را در قالب مد می‌پوشند و از وسط جمعیت رد می‌شوند.
مثلاً شلوارک راه راه بنفش را با کت پولک‌دوزی‌شده مشکی می‌پوشند و یک کلاه پشمی منگوله‌دار زرد هم روی سرشان می‌گذارند.
ولی خبری از برندهای لباس و نمایش مدل نبود. برنامه اعلام نتایج بود و دو جوان که با کلاه سیاه و کت و شلوار رنگی روی صندلی‌ها نشسته بودند.
هر چه فکر کردیم متوجه نشدیم چرا باید در هوای به این گرمی با لباس رسمی کلاه کشی مشکی سر کنند.
همین‌طور که حواس‌مان پرت کلاه ریکویی‌ها بود کم‌کم دوزاری‌مان افتاد و متوجه موضوع شدیم.
مشکل موهای بلند آن‌ها بود. موهایی که باید زیر کلاه‌ها پنهان می‌شد.
در واقع کلاه هدیه تلویزیون به مردان موبلند برنامه‌هاست.
البته معضل موی بلند قبلاً هم در تلویزیون بود و دوستان مسئول این مشکل را با پوشاندن کت روی مو حل کرده بودند؛ ولی گویا فقط برای خوانندگان و کسانی که تحرک زیادی روی صحنه نداشتند جواب می‌داد.
اگر از این به بعد دیدید مهمانان تلویزیون با تیپ کاملاً رسمی و شیک، وسط گرمای چهل درجه کلاه بر سر گذاشته‌اند، به گیرنده‌های خودتان دست نزنید، مشکل از فرستنده است.
یک پیشنهاد برای مسئولان محترم تلویزیون:
بهتر نیست از این به بعد جای این‌که هزینه صرف خرید کلاه کنید، فقط مردان موکوتاه را به تلویزیون راه بدهید و اگر موبلندی هم آمد قبل از ورود به برنامه موهایش را همان مدلی که مدنظرتان است کوتاه کنید و بعد اجازه ورود بدهید؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار