«زهرمار» رو به روی «سینما تهران»

تهران (پانا) - نقد و بررسی فیلم سینمایی «زهرمار» امشب (9 تیر) با حضور جواد نوروزبیگی تهیه کننده، در شبکه رادیویی تهران برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۲۵۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
«زهرمار» رو به روی «سینما تهران»

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، اسماعیل باستانی تهیه کننده با اعلام این خبر گفت: «سینما تهران» از رادیو تهران یکشنبه شب ها به فراخور فیلم هایی که روی پرده سینما و در حال اکران است از کارگردانان و یا تهیه کنندگان دعوت می کند که برای گفت وگو درباره فیلمشان به برنامه بیایند. این برنامه هم چنین درباره حال و هوای سینما ایران در حال حاضر، نیز با زبان انتقادی گفت وگو می کند.

جواد نوروزبیگی یکی از مهمانان برنامه سینما تهران است، نوروزبیگی (زاده ۳ فروردین ۱۳۴۵ -تهران) تهیه‌کننده سینما و از جمله فیلم هایی که تهیه آنها را بر عهده داشته است می توان به فیلم سینمایی مهمانخانه ماه نو، مارموز، زهرمار، تابستان داغ، سلام بمبئی، ماحی، ملبورن و... اشاره کرد.

«زهرمار» با بازی شبنم مقدمی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، علیرضا استادی، رضا رویگری و حسین محب اهری از چهارشنبه ۲۹ خردادماه اکران خود را آغاز کرده است. نوروز بیگی امشب (9 تیر) با حضور در شبکه رادیویی تهران، برنامه سینما تهران در برنامه نقد و بررسی فیلم سینمایی زهر مار حضور خواهد یافت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حاج حشمت مداح اهل دلی است که شریف زندگی کرده، او یکی از کاندیداهای شورای شهر است و رویای این را دارد که پلی بین صداقت، سیاست و انسانیت ایجاد کند. تا اینکه سر و کله رهی پیدا می شود، رهی در آستانه تباهی است و آمده تا حشمت را هم با خود به قهقرا ببرد… و این سرآغاز بازی تلخی است، تلخ مثل «زهرمار»»

سینما تهران که زیر مجموعه برنامه «نقطه سر شب» است، ساعت 22 روی موج اف .ام ردیف 94 مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز می رود. شما مخاطبان این برنامه را با تهیه کنندگی اسماعیل باستانی، گویندگی وحید رونقی و با حضور محمدرضا مقدسیان کارشناس و منتقد از رادیو تهران بشنوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار