جمع آوری پنج دستگاه موتور پمپ غیر مجاز از بستر رودخانه کن

اسلامشهر(پانا) - مدیر امور منابع آب اسلامشهر گفت: با اخذ دستور قضایی پنج دستگاه موتور پمپ غیرمجاز از بستر رودخانه کن جمع آوری شد.

کد مطلب: ۹۲۵۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری پنج دستگاه موتور پمپ غیر مجاز از بستر رودخانه کن

محمدرضا گیتی پژوه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با هوشیاری گروه‌های گشت و بازرسی امور منابع آب اسلامشهر سه دستگاه موتور پمپ غیر مجاز در بستر رودخانه کن در محدوده عملکرد این امور جمع آوری شد.

او افزود: پس از رویت این موتور پمپ‌ها در راستای صیانت از منابع آب و بر اساس ضوابط قوانونی در ابتدا اخطاریه لازم به بهره برداران غیرمجاز داده شد و در نهایت با اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری و توقیف آنها اقدام گردید.

مدیر امور منابع آب اسلامشهر تصریح کرد: این موتور پمپ‌های غیر مجاز در رودخانه کن در محدوده مهران آباد با مجموع آبدهی 30 لیتر بر ثانیه نصب شده بودند و نسبت به برداشت غیرمجاز از منابع آب سطحی اقدام می کردند که با رویت اکیپ‌های گشت و بازرسی فورا از برداشت غیرقانونی آب جلوگیری به عمل آمد.

گیتی پژوه خاطرنشان کرد: امور منابع آب اسلامشهر به صورت مداوم در حال رصد منابع آب سطحی و زیرزمینی در محدوده عملکرد خود است و با همکاری عوامل انتظامی و قضایی بر اساس قانون اجازه برداشت غیرمجاز از منابع آب را نداده و با نتخلفین برخورد قاطع می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار