آیین تشییع هشت شهید مطهر گمنام در ایلام برگزار شد

ایلام (پانا) آیین تشییع پیکر مطهر هشت تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور ایلام از محل میدان میلاد تا میدان دفاع مقدس این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۵۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین تشییع هشت شهید مطهر گمنام در ایلام برگزار شد

در این آیین معنوی ،مردم ایلام کوچک و بزرگ، پیر و جوان، زن و مرد از هر صنف و قشری حضور داشتنه و بار دیگر با آرمان های شهدا و امام تجدید بیعت کردند.

در این میان حضور افراد مسن و نیز دختران و پسران جوان و نوجوان که درک مستقیمی از جنگ و دوران دفاع مقدس ندارند جالب توجه بود و جلوه های خاصی را به این آیین داده بود.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته یک تن از این شهدا در محوطه باغ موزه دفاع مقدس و یک تن دیگر در دانشگاه آزاد واحد ایلام تدفین می‌شوند و سهم میمه زرین اباد از توابع دهلران، مهر ملکشاهی و سه راهی جندالله در مسیر ایلام صالح آباد نیز هر ناحیه دو شهید است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام در حاشیه این آیین ب خبرنگار ما گفت: پیکر مطهر این شهدای والامقام در اداره "حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس"،"دانشگاه آزاد اسلامی ایلام"، "روستای مهر ملکشاهی"، "سه راهی جندالله" و "میمه زرین آباد" تدفین خواهند شد.

سرهنگ شرفبیانی یادآور شد:این پنج شهید گرانقدر در عملیات های "والفجر یک"، "کربلای 6" و عملیات"رمضان" به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

اضافه می شود:مداحی در وصف شهدا و سر دادن شعارهایی با محتوای شهادت و تجدید پیمان با شهدا از برنامه های دیگر این آیین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار