نام مشتری آسیایی پرستاره علیرضا بیرانوند لو رفت

(پانا) – یک باشگاه ژاپنی فعالیت‌هایش را برای جذب علیرضا بیرانوند آغاز کرده است.

کد مطلب: ۹۲۵۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نام مشتری آسیایی پرستاره علیرضا بیرانوند لو رفت

علیرضا بیرانوند که از فصل گذشته به علت درخشش در جام جهانی توانسته است نام خود را در خارج از مرزهای ایران مطرح کند، بدنبال جدا شدن از پرسپولیس و حضور در لیگی به غیر از لیگ‌های ایران است.

در حالی که رسانه‌های یونانی خبر از پیشنهاد جدی باشگاه المپیاکوس به علیرضا بیرانوند داده‌اند، حرکات اخیر این بازیکن در فضای مجازی نشان داده است که او تمایل دارد در لیگ ژاپن یا همان جی لیگ بازی کند.

چند هفته پیش خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه بیرانوند از باشگاهی ژاپنی پیشنهاد دارد اما نام این باشگاه اعلان نشده بود تا اینکه امروز علیرضا بیرانوند به صورت غیر مستقیم نام این باشگاه را افشا کرد.

گلر شماره یک تیم ملی ایران امروز 3 پست آخر اینستاگرام باشگاه ویسل کوبه ژاپن را لایک کرد تا این گمانه تقویت شود که این باشگاه مشتری بیرانوند است.

این باشگاه با قرار گرفتن در رده سیزدهم جدول رده‌بندی جی لیگ وضعیت خوبی ندارد و دومین خط دفاع ضعیف این فصل فوتبال ژاپن را با دریافت 26 گل در 16 بازی به خود اختصاص داده است.

در لیست ویسل کوبه، اسامی مطرحی مانند آندرس اینیستا و دیوید ویا دو ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و لوکاس پودولسکی مهاجم سابق تیم ملی آلمان حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار