نظری: مشکل پله‌های برقی و آسانسور ایستگاه مترو شادمان حل نشده است

تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران گفت در حالی که دی‌ماه سال گذشته به وضع پل‌های برقی و آسانسور ایستگاه مترو شادمان تذکر داده شد اما همچنان این مشکل پابرجاست.

کد مطلب: ۹۲۵۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نظری: مشکل پله‌های برقی و آسانسور ایستگاه مترو شادمان حل نشده است

حجت نظری درباره راه‌اندازی پله برقی پل عابر مقابل داروخانه 13آبان به پانا گفت: دی‌ماه سال گذشته بود که در صحن شورا به این موضوع تذکر دادم و خوشبختانه چند روز قبل پله برقی این پل‌ راه‌اندازی شد اما همچنان لازم است شهرداری با سرعت بیشتری به تعمیر پل‌های مکانیزه عابر و نیز تبدیل پل‌های عادی به پل‌های مکانیزه اقدام کند.

به گفته وی در تذکر دی‌ماه سال گذشته اما درباره وضع نامناسب ایستگاه مترو شادمان که محل تلاقی دو خط چهار و دو مترو است و از شلوغ‌ترین ایستگاه‌ها به شمار می‌آید، تذکر داده و خواستار حل مشکل پله برقی و آسانسور در این ایستگاه شدم. پس از این تذکر، شهردار تهران در پاسخی که در تاریخ پنجم اسفندماه سال 97 ارسال شد، قول دادند که آسانسورهای ایستگاه مترو شادمان برای هر دو خط دو و چهار مجددا فعال شود. آقای حناچی همچین وعده داد که تا پایان اردیبهشت ماه سال 98 پله‌برقی ورودی جدید متروی شادمان آغاز به کار خواهد کرد اما متاسفانه تا امروز که نهم تیرماه است این وعده اجرایی نشده است.

وی پیشنهاد کرد: شهردار و جمعی از معاونانش در یکی از سه‌شنبه‌های بدون خودرو در ایستگاه شادمان خط عوض کرده یا از این ایستگاه سفر خود را آغاز کنند تا ببینید با هر بار توقف قطار، چند صد نفر که در میان‌شان سالمند و توانیاب هم حضور دارد، مجبورند ده‌ها پله را بالا و پایین کنند تا وارد ایستگاه شده یا از آن خارج شوند یا خط عوض کنند. امیدوارم در سال جاری، باتوجه به لحاظ تبصره سی‌وهشتم بودجه شهرداری تهران، امر مهم مناسب‌سازی جدی‌تر در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار