وزیر نیرو خبر داد:

۱۱۱ هزار کیلومتر شبکه توزیع و فوق توزیع در کشوراحداث شده است

تهران (پانا) - وزیر نیرو با اشاره به اینکه وزارت نیرو در استان قزوین ۶۴ پروژه بزرگ آب و برق در دست اجرا دارد، می‌گوید پروژه‌های یادشده با اعتباری بالغ‌ بر یک‌هزار میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال ساخت هستند.

کد مطلب: ۹۲۵۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۱۱ هزار کیلومتر شبکه توزیع و فوق توزیع در کشوراحداث شده است

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، "رضا اردکانیان" صبح امروز در مراسم افتتاح پست برق دشت‌آبی بوئین زهرا با تاکید بر اینکه این پست نقش مهمی در تأمین برق پایدار استان قزوین دارد، گفت: با وجود تحریم‌ها این دولت توانسته است از سال ۹۲ تاکنون ۱۱۱ هزار کیلومتر شبکه توزیع و فوق توزیع در کشور احداث کند؛ به تعبیری در هر سال ۱۸ هزار کیلومتر خطوط برق در کشور ایجاد شده است.
وی افزود: با تلاش‌های صورت‌گرفته، ایران به هاب انرژی در منطقه تبدیل شده است و امکان تبادل انرژی با تمام همسایگان دارای مرز مشترک زمینی فراهم شده است که این مهم در توسعه کشور و افزایش احساس امنیت و آرامش خاطر مردم نقش موثری دارد.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه قدیمی‌ترین و مدرن‌ترین شبکه آبیاری در قزوین در دست بهره‌برداری است، ادامه داد: درصدد هستیم تا با تکمیل دو سد استان، آب شرب و کشاورزی مناسبی برای این منطقه تامین شود و در کنار آن به توسعه طرح‌های تصفیه فاضلاب و استفاده از پساب بپردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار