مدیر آمورش و پرورش ناحیه ۴ کرج؛

اوقات فراغت دانش آموزان زمان مناسبی برای مهارت آموزی در دوره های مختلف است

کرج (پانا) - مدیر آمورش و پرورش ناحیه 4 کرج اوقات فراغت دانش آموزان را زمانی مناسبی برای مهارت آموزی در دوره های مختلف دانست و بر غنی سازی و بهرمندی هر چه بیشتر دانش آموزان از برنامه های این ایام تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۲۵۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت دانش آموزان زمان مناسبی برای  مهارت آموزی در دوره های مختلف است

قاسم پوستین،مدیر آمورش و پرورش ناحیه 4 کرج در مراسم افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تابستان 98 که در سالن جتماعات کانون کوثر ولایت برگزار شد با بیان اینکه در نظام تعلیم و تربیت اسلامی یکی از مهمترین اصول که باید بر آن توجه ویژه ای شود تربیت دینی - اعتقادی - فکری و مهارت زندگی دانش آموزان است،گفت:« این مهم تنها در طول 9 ماه آموزشی محقق نمی شود بلکه با تعطیل شدن مدارس و اوقات فراغت کودکان- نوجوانان و جوانان،متولیان امر تعلیم و تربیت وظیفه سنگین دیگری بر دوش دارند که برنامه ریزی مدون و دقیق برای غنی سازی اوقات فراغت در ایام تابستان است که می بایست با بهترین شیوه های تربیت دینی،اعتقادی و پرورش تفکر خلاق ،زمینه ی بهره وری هرچه مطلوب تر دانش آموزان را از اوقات فراغت تابستان فراهم آورند.

وی‌افزود:«استمرار فعالیت های پرورشی و تربیتی در تابستان فرصت مناسبی است که با ایجاد فضایی با نشاط و با طراوت نسبت به شناسایی و تقویت مهارت های اجتماعی،فرهنگی هنری،معرفتی،تربیت بدنی،اشتغال زایی و مهارت های اجتماعی در میان دانش آموزان اقدام گردد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج ادامه داد:«در برنامه ریزی های اوقات فراغت امسال حدود 90 پایگاه دورن مدرسه ای برای گذراندن اوقات فراغت در سطح ناحیه برپا خواهد شد که این پایگاه های اوقات فراغت درون مدرسه ای در مدارس دولتی و غیر دولتی،هنرستان ها، کانون های فرهنگی هنری تربیتی،کانون های پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان،دارالقرآن ها ، پژوهش سرا ها و همچنین سالن های ورزشی برنامه ریزی شده است.

پوستین دوز تابستان را زمان مغتنمی برای توسعه مهارت آموزی عنوان کرد و افزود:«امسال برنامه ریزی شده هر دانش آموز بر اساس سلیقه و علاقه ای که دارد در دوره های مختلف مهارت آموزی شرکت کند.»

شایان ذکر است آیین افتتاحیه غنی سازی اوقات و فراغت دانش آموزان با اجرای برنامه های متنوع ورزشی ، اندازه گیری فشار خون شرکت کنندگان در همایش ، بازدید از نمایشگاه دستاورد های دانش آموزی و ... برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار