پیام رییس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت برگزاری جشنواره فرهنگی در اصفهان

اصفهان(پانا)- رییس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت برگزاری بخش هنری بیست و نهمین جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی؛ اصفهان پیامی صادر کرد . متن پیام حسین خنیفر بدین شرح می باشد:

کد مطلب: ۹۲۵۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام رییس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت برگزاری جشنواره فرهنگی در اصفهان

فرهنگ غنی و سترک ایران اسلامی، سرشار از هنرهای درخشان و گوهرهای فراوانی است که به جای جای این مرز و بوم جلوه و جلا بخشیده است.هنر، تجسم آرمان ها و ترسیم باورهایی است که خردمندانه جامعه را جست و جو می کند و می کوشد طراح الگوهای اعتلای جامعه اسلامی باشد.

تنوع و تکثر هنرهای برخاسته از باورها و ارزش ها در ایران سربلند ما، باغ مانایی است که به رنگ رنگ گونه ها و تنوع بی مثالش، نام و نشان دارد.

جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در بخش هنری، که با حرکتی وزین و متفکرانه، نزدیک به سه دهه از عمر خود را سپری کرده است، اکنون برگزاری بیست و نهمین دوره خود را به میزبانی اصفهان؛ پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، خاستگاه هنرمندان و هنرهای فاخر، با قوت افزون تر و نگاه ژرف تر به تماشا می نشیند.

با تشکر و قدردانی از جهد و تلاش سخت کوشانه تمامی دست اندرکاران این جشنواره وزین، به همه شرکت کنندگان و دانشجومعلمان و خالقان آثار ارزشمند و در تراز عظمت ایران اسلامی درود می فرستم و توفیق روز افزون عزیزان را از ایزد منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار