فعالیت ۴ مرکز جامع ام اس در پایتخت

تهران (پانا) - رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های خاص وزارت بهداشت، از فعالیت چهار مرکز جامع ام اس در بیمارستان های دانشگاهی پایتخت خبر داد.خبر خوبی برای بیماری ام اس است.

کد مطلب: ۹۲۴۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۴ مرکز جامع ام اس در پایتخت

به گزارش مهر، مهدی شادنوش، به برنامه وزارت بهداشت برای ارائه خدمات به بیماران خاص در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های وزارت بهداشت، برنامه ریزی برای ارائه خدمات به بیماران خاص است که در همین زمینه موضوع بیماران ام اس مورد توجه قرار گرفت.

او با اشاره به راه اندازی مراکز جامع ام اس در بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، عنوان کرد: تاکنون چهار مرکز جامع خدمات بیماران ام اس در تهران راه اندازی شده است تا بتوانیم خدمات با کیفیتتری به این قبیل از بیماران ارائه دهیم.

شادنوش ادامه داد: در حال حاضر این چهار مرکز جامع ام اس در بیمارستانهای امام حسین (ع)، فیروزگر، سینا و مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) راه اندازی شده است.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماریهای خاص وزارت بهداشت، تاکید کرد: در تبریز، ساری، مشهد و اصفهان هم شاهد راه اندازی مراکز جامع ام اس هستیم که خدمات مورد نیاز این بیماران را ارائه می دهند.

شادنوش همچنین اظهار کرد: وزارت بهداشت به منظور ارتقای کیفیت خدمات به بیماران خاص، راهنماهای بالینی این گروه از بیماران را در دست اجرا دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار