مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: با شعار پروژه مهر" مشارکت برای مهر98" به استقبال فصل تابستان می رویم

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: اگر بخواهیم مدیریت و بهره وری را در سازمان جاری کنیم باید نسبت به مسائل پیرامونی مدرسه و سازمان خود شناخت کافی داشته باشیم و برنامه ریزی مناسبی برای آنان انجام دهیم.

کد مطلب: ۹۲۴۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: با شعار پروژه مهر" مشارکت برای مهر98" به استقبال فصل تابستان می رویم

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در خصوص اصل پارتو که به اصل2080معروف است تصریح کرد:بر مبنای این اصل با بیست درصد تلاش، هشتاددرصد نتیجه حاصل می گردد و برای این که مجموعه ای را مدیریت کنیم،باید برنامه‌ها را طبقه بندی و ارزش گذاری کنیم.

او افزود: نقطه کانونی و تمرکز روی بیست درصد افراد یا سازمان‌ها می باشدو به طور مثال اگر فهرست وظایف شما دارای ده مورد است، دو مورد آن به اندازه هشت مورد دیگر شاید هم بیشتر اهمیت دارند و نکته جالبی که وجود دارد این است که به انجام رساندن هر یک از این وظایف، ممکن است به یک میزان وقت نیاز داشته باشند، ولی یکی دو مورد از آنها، پنج تا ده برابر بیشتر از بقیه اهمیت دارند.

بنار ادامه داد: اگر بخواهیم مدیریت و بهره وری را در سازمان جاری کنیم باید نسبت به مسائل پیرامونی مدرسه و سازمان خود شناخت کافی داشته باشیم و برنامه ریزی مناسبی برای آنان انجام دهیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: با شعار پروژه مهر و کلیدواژه " مشارکت برای مهر98" به استقبال فصل تابستان می رویم و در این راستا 23گام پیشنهادی تدوین و به مدارس ارسال می گردد و در نیمه دوم مهرماه نمایشگاهی از عملکرد مدارس در خصوص پروژه مهر و ستاد ثبت نام در معرض همکاران و عموم همشهریان عزیز قرار می گیرد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار