معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نورکشور:

اتمام پروژه های نیمه تمام پیام نور استان هرمزگان تا پایان سال

هرمزگان(پانا)-معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در سفر به هرمزگان گفت: پروژه های نیمه تمام دانشگاه پیام نور استان هرمزگان تا پایان امسال تکمیل و به اتمام می رسد.

کد مطلب: ۹۲۴۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اتمام پروژه های نیمه تمام پیام نور استان هرمزگان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، دکتر حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در نشست با کارکنان و در حاشیه بازدید از پیام نور مرکز بندرلنگه هدف از این سفر 2 روزه را بازدید از بخشهای مختلف و زیرساختهای عمرانی و آموزشی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان برشمرد و گفت:

در این بازدید پروژه هایی که در استان مشغول به فعالیت هستند را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در پایان سفر جمع بندی جهت میزان منابع مورد نیاز خواهیم کرد.

دکتر علیزاده خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که پروژه های نیمه تمام دانشگاه پیام نور هرمزگان را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی بسیار خوبی برای دانشجویان فراهم کرده ایم، گفت: قرارداد با این بانک ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و خوشبختانه با 3 بانک عامل قرارداد منعقد کردیم.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند برای کل مقطع تحصیلی تسهیلات با کارمزد پایین دریافت کنند، اظهار داشت: دانشجویان فرصت دارند تا پایان تحصیل، اقساط وام بانکی خود را پرداخت نمایند و هدف اصلی دانشگاه پیام نور این است که دانشجوی به خاطر مشکل مالی از تحصیل محروم نماند.

دکتر علیزاده در ادامه تصریح کرد: علاوه بر این بانک ها، بنیاد علوی، بنیاد حامیان تحصیلی نیز خدمات برای دانشجویان ارائه می کند و دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز از پرداخت شهریه معاف هستند.

در پایان دکتر علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور به همراه دکتر محمد خیری رییس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان و دکتر علی نقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور بین الملل جزیره قشم در این سفر از قسمتهای مختلف دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار