پورسلیمانی: طباطبایی به دنبال ارتقاء شاخص کیفی و کمی کاراته ایران است

نشست هم اندیشی سبکها یک حرکت امیدوارکننده بود

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی سبکهای کاراته به منظور بررسی مسایل و مشکلات آنها نشان داد که رییس فدراسیون کاراته، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت سبکها را در دستور کار خود قرار داده است.

کد مطلب: ۹۲۴۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پورسلیمانی: طباطبایی به دنبال ارتقاء شاخص کیفی و کمی کاراته ایران است

احمد پورسلیمانی مربی باسابقه کاراته در این خصوص گفت: به اعتقاد بنده حضور رشته های متعدد در این فدراسیون به عنوان یکی از امتیازات قابل توجه مطرح است که می تواند با مدیریت برنامه محور و تعریف دقیق حوزه مسوولیت و اختیار سبکها به همراه نقش حمایتی فدراسیون، منجر به توسعه، تحول اساسی و افزایش قابل توجه انگیزه مسوولان سبکها در خصوص فعالیت هایشان شود.

وی با تقدیر از اقدام اخیر رییس فدراسیون کاراته در تشکیل این نشست اظهار داشت: از آقای طباطبایی به خاطر برپایی نشست هم اندیشی سبکها تشکر می کنم. این یک حرکت امیدوارکننده بود که زمینه همدلی، انسجام و تعامل بیش از پیش سبکهای تحت پوشش این فدراسیون را فراهم ساخت. سالها بود که چنین گردهمایی را در کاراته شاهد نبودیم و انشالله با تداوم برنامه های سازنده رییس فدراسیون، به تحولات مثبت، ارتقاء شاخص های کمی و کیفی این رشته و در نهایت مدال آوری و موفقیت در آوردگاه المپیک دست یابیم.

گفتنی است احمد پورسلیمانی دارای دان 7 شوتوکان و از مربیانی است که 35 سال در این رشته فعالیت دارد و تا کنون قهرمانان بسیاری را تحویل جامعه کاراته داده است؛ قهرمانانی که بارها در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی مدال آور بوده اند.

شهداد پورسلیمانی فرزند احمد پورسلیمانی است که هم اکنون در رده نوجوانان، یکی از چهره‌های شاخص و آینده دار کاراته ایران به حساب می آید.

فرزند احمد پورسلیمانی ، 5 طلای آسیا و دو مدال طلا و نقره مسابقات جهانی را در کارنامه دارد. ضمن آنکه 5 بار عنوان بهترین ورزشمار تکنیکی را در رقابت‌های مختلف خارجی از آن خود کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار