افزایش ۴۲ درصدی ورود و خروج اتباع خارجی از پایانه مرز بیله سوار

اردبیل (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از افزایش ۴۲ درصدی ورود و خروج اتباع خارجی به کشور از طریق پایانه مرزی بیله سـوار خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۴۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۴۲ درصدی ورود و خروج اتباع خارجی از پایانه مرز بیله سوار

علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل در جریان بازدید از پایانه مرزی بیله سـوار گفت: در سه ماه اول سال جاری ورود و خروج مسافران اتباع خارجی به کشور از پایانه مرزی بیله سوار ۴۲ درصد افزایش یافته است.

او با بیان اینکه در مدت یاد شده ۳۶۸ هزارو ۲۶۶ نفر از این پایانه تردد کرده اند افزود: از این میزان بیش از ۳۳۳ هزار نفر اتباع خارجی و ۳۴ هزارو ۷۷۵ نفر مسافر ایرانی است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان تصریح کرد:۸۴ درصد ترددکنندگان که شامل ۳۰۸ هزارو ۱۰۲ نفر مسافر می‌باشد با پای پیاده و ۱۶ درصد نیز از طریق وسایط نقلیه تردد نموده اند.

رحمتی گفت:در فصل بهار ۹۳۷ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد نموده اند که از این تعداد ۴۷۰ دستگاه اتوبوس وارد و ۴۶۷ دستگاه از مرز خارج شده است.

او پایانه مرزی بیله سوار را جز ۵ پایانه برتر کشور عنوان کرد و افزود:در مدت یاد شده ۴ هزارو ۷۷۹ دستگاه سواری از این پایانه تردد نموده اند که از این میزان ۲ هزارو ۵۰۷ دستگاه وارد و ۲ هزارو ۲۷۲ دستگاه نیز خارج شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار