آبرسانی سیار به 70 روستای تفت و لزوم صرفه جوئی مردم درمصرف آب

تفت (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تفت گفت: بارندگی‌های اخیر نتوانسته خشک‌سالی‌های چند سال گذشته را برطرف کند و همچنان ضرورت دارد مردم شهرستان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

کد مطلب: ۹۲۴۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آبرسانی سیار به 70 روستای تفت و لزوم صرفه جوئی مردم درمصرف آب

"ناصر دهقانی" در جلسه بررسی مشکلات آب‌رسانی به روستاهای شهرستان تفت گفت: این تفکر در مردم شهرستان به وجود آمده که با بارش‌های ابتدای سال، مشکل کم آبی را مرتفع نموده است و ما در تابستان امسال با مشکل کم‌آبی روبرو نخواهیم شد این در حالی است که بارندگی‌های اخیر نتوانسته خشک‌سالی‌های چند سال گذشته را برطرف کند و همچنان ضرورت دارد مردم شهرستان در مصرف آب صرفه جوئی کنند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تفت اطلاع‌رسانی عمومی درباره صرفه‌جویی در مصرف آب را خواستارشد و افزود: ضرورت دارد نسبت به اخطار مشترکین پرمصرف آب در مناطق مختلف شهرستان اقدامات لازم صورت گیرد چون مشاهده‌شده با آبی که با سختی تأمین‌شده و برای شرب و نیازهای بهداشتی به مخازن و تانکرهای روستایی انتقال داده‌شده برای کشاورزی استفاده‌شده است.
"دهقانی" تصریح نمود: در حال حاضر تأمین آب حدود 70 روستا به شیوه آب‌رسانی سیار است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به شیوه مصرف آب، این تعداد روستا افزایش پیدا کند.
در ابتدای این جلسه بخشداران حاضر در جلسه به بیان مشکلات مناطق روستایی خود پرداختند.

خبرنگار: نگار فرخ پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار