سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

پیگیری ویژه برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مدارس استان بوشهر

آب پخش،دشتستان،بوشهر(پانا)_سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر از تلاش و پیگیری ویژه برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مدارس استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۴۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری ویژه برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مدارس استان بوشهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، به نقل از آبپخش، غلامحسین حسینی در بازدید از پروژه‌های آموزشی منطقه آب پخش اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی در عرصه تعلیم و تربیت، برخورداری از فضای آموزشی مناسب است که در این راستا برنامه‌های مهمی داریم.

وی اضافه کرد: تمام تلاشمان را برای توسعه فضاهای آموزشی و رفع مشکلات مدارس به کار گرفته‌ایم. توسعه و تجهیز مدارس روستایی و شهری از اولویت‌های مهم است که در دستور کار جدی این اداره کل قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای اینکه به توسعه و پیشرفت دست یابیم نیاز است که نگاه مناسبی به حوزه زیرساخت‌های آموزشی صورت گیرد و نیازهای این بخش مرتفع شود.

توسعه فضاهای آموزشی

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بوشهر با اشاره به محرومیت فضاهای آموزشی در این منطقه نیز گفت: با مشکلات این منطقه آشنا هستم و مردم سخت‌کوش این شهر را به سلامت و صداقت می‌شناسم و خوشحال می‌شوم خدمتی به این مناطق کرده باشم.

احمد مرادی اضافه کرد: در این راستا از هیچ تلاشی برای فراهم کردن فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد برای دانش آموزان و فرهنگیان این منطقه دریغ نخواهم کرد.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود بتوانیم مدرسه نیمه تمام شهید رضایی منفرد را تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۸ افتتاح و تحویل آموزش و پرورش منطقه آب پخش دهیم.

لزوم رفع کمبودها

امام جمعه شهر آب پخش نیز گفت: مشکلات و کمبودهای فضاهای منطقه آب پخش برای مردم شهر آب پخش مشکلاتی به همراه آورده است که باید اقدامات مناسب برای رفع این مشکلات انجام شود.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی بیان کرد: مردم شهر آب‌پخش خواهان رفع این مشکلات توسط ما مسئولین هستند و ما باید تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار