بازدید از پروژه نیمه تمام آموزشی شهرآب پخش :

توسط معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس صورت گرفت

آبپخش،دشتستان،بوشهر(پانا)_ مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت : تکمیل پروژهای‌های نیمه تمام در کشور از اولویت‌های کاری سازمان نوسازی مدارس است که این پروژه در حوزه‌های آموزشی و پرورشی قابل توجه است. یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام دبستان شهیدرضایی منفرد است که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه تأمین می‌شود .

کد مطلب: ۹۲۴۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
توسط معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس صورت گرفت

مهرالله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با همراهی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، در سفر به شهر آب پخش از نزدیک روند تکمیل پروژه‌های آموزشی منطقه آب پخش را بررسی کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور در منطقه آب پخش از پروژه‌ نیمه‌تمام این منطقه بازدید کرد، مهرالله رخشانی‌مهر اظهار داشت: تکمیل پروژهای‌های نیمه تمام در کشور از اولویت‌های کاری سازمان نوسازی مدارس است که این پروژه در حوزه‌های آموزشی و پرورشی قابل توجه است. یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام دبستان شهیدرضایی منفرد است که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه تأمین می‌شود تا هرچه سریع‌تر برای بهره‌برداری تحویل آموزش و پرورش منطقه آب پخش شود.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به محرومیت فضاهای آموزشی در این منطقه نیز گفت: با مشکلات این منطقه آشنا هستم مردم سختکوش این شهر را به سلامت و صداقت می شناسم و خوشحال می شوم خدمتی به این مناطق کرده باشم. در این راستا از هیچ تلاشی برای فراهم نمودن فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد برای دانش آموزان و فرهنگیان این منطقه دریغ نخواهم کرد. و ان شاء الله بتوانیم مدرسه نیمه تمام شهیددرضایی منفرد را تا پایان اسفند ماه 1398 افتتاح و تحویل آموزش و پرورش منطقه آب پخش دهیم .

غلامحسین حسینی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: تمام تلاشمان را برای توسعه فضاهای آموزشی و رفع مشکلات مدارس به کار گرفته ایم. توسعه و تجهیز مدارس روستایی و شهری از اولویت های مهم است که در دستور کار جدی این اداره کل قرار گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز گفت: افزود: این پروژه‌ها، پروژه‌ی نیمه تمامی است که خیرین زحمت کشیده و بخشی از این پروژه‌ را پبش برده اند

اکرم پاپری بیان داشت: با توجه به اینکه ساختمان مدرسه شهید رضایی منفرد توسط خیرین پایه گذاری شده است و 65 درصد پیشرفت داشته است

پاپری اضافه کرد: با توجه نیاز منطقه به فضای آموزشی و درخواست های مکرر اولیاء جهت بهره برداری از این فضا خواستار آن هستیم تا معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اینا بنا را تا آخر سال 1398به اتمام برسانند و شاهد افتتاح آن در دولت تدبیر و امید باشیم

امام جمعه شهر آب پخش نیز گفت: مشکلات و کمبود های فضا های منطقه آب پخش برای مردم شهر آب پخش مشکلاتی به همراه آورده است و مردم شهر خواهان رفع این مشکلات توسط ما مسئولین هستند و ما باید تمام تلاش خود را جهت رفع این مشکلات نماییم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار