معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی

برپایی ۶۹۰ پایگاه برای اوقات فراغت

بجنورد (پانا) -معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: برنامه ها و کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان استان تابستان امسال در قالب ۶۹۰ پایگاه برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۲۴۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ۶۹۰ پایگاه برای اوقات فراغت

علی شورزاده اظهار داشت: پیش بینی می شود تابستان امسال بیش از ۷۰ هزار دانش آموز در کلاس های اوقات فراغت شرکت کنند که حضور آنان در ۸۷ پایگاه اصلی و بیش از ۶۰۰ پایگاه فرعی برنامه ریزی شده است.

وی با تاکید بر لزوم فرا گرفتن مهارت های مختلف توسط دانش آموزان افزود: برنامه های تابستان امسال با شعار «رونق تولید با مهارت آموزی و کارآفرینی» اجرا می شود.

وی درباره شهریه برنامه ها و کلاس های اوقات فراغت گفت: شهریه ها نسبت به نوع رشته ها متفاوت است اما نسبت به کلاس های آزاد خیلی کمتر است و در بعضی از رشته ها، ارقامی بسیار ناچیز دریافت می شود.

شورزاده اظهار داشت: برای برگزاری کلاس های اوقات فراغت، تلاش داریم تا از ظرفیت نیروی انسانی و فضاها و امکانات سایر دستگاه ها برای دانش آموزان استفاده شود، علاوه بر آن تلاش شده تا دانش آموزان در نقاط کم برخوردار و روستاهای با جمعیت بالا و مراکز بخش ها، با کمک دهیاری ها، بخشداری ها و سایر دستگاه ها پوشش داده شوند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ثبت نام برای حضور در کلاس های اوقات فراغت در حال انجام است و در هفته جاری به تدریج پایگاه ها فعالیت خود را آغاز می کنند.

بر اساس این گزارش تابستان پارسال بیش از ۷۰ هزار دانش آموز در ۵۲ عنوان رشته و در بیش از ۶۹۰ پایگاه از برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش استفاده کردند.

در استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی، ۱۶۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار