فرماندار جلفا: از سازمان های مردم نهاد دانش آموزی حمایت می کنیم

پاشایی : لزوم استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد ارس در حل مشکلات آموزش و پرورش منطقه

تبریز (پانا) – فرماندار جلفا گفت: تلاش داریم مشارکت سازمان های مردم نهاد در برنامه های دانش آموزی را در شهرستان حمایت کنیم.

کد مطلب: ۹۲۴۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار جلفا: از سازمان های مردم نهاد دانش آموزی حمایت می کنیم

صادق احمدی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در شهرستان جلفا با بیان این که حوزه آموزش و پرورش به دلیل این که با قشر فرهیخته معلمان و نوجوانان سروکار دارد مورد علاقه شخصی من است، گفت: دو طیف در جامعه خیلی مقبولیت دارند یکی شهرداران و دیگری معلمان هستند؛ به ویژه معلمان که همواره و همیشه قشر محبوب جامعه هستند و رابطه عاطفی ایجاد شده بین معلم و شاگرد همیشه پا برجا می ماند.

وی ادامه داد: راه توسعه در هر کشوری از آموزش و پرورش می گذرد پس مدرسه به عنوان محل تعلیم و تربیت، مکان مقدسی برای توسعه است و معلم نیز عنصر اصلی و محوری این توسعه محسوب می شود.

فرماندار جلفا افزود: از طرفی هم، سرمایه معلم و مدیر مدرسه ، دانش آموزان است و نتیجه کار آنها عملکرد دانش آموزان است.

احمدی با بیان این که شهرستان جلفا، 62 هزار نفر جمعیت دارد، گفت: تلاش داریم مشارکت سازمان های مردم نهاد در برنامه های دانش آموزی را در شهرستان حمایت کنیم.

وی افزود: خانه جوان به همت متولیان امر، در شهرستان تشکیل شده و بنا داریم خانه ریاضی را در منطقه تشکیل دهیم.

لزوم همکاری سایر دستگاه ها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار گفت: فرماندار جلفا به گره گشایی اهمیت می دهد و در سایه وجود ایشان، همکاری، همدلی و یکرنگی در منطقه برقرار است.

جعفر پاشایی با بیان این که دو پروژه استخر و مدرسه شهید باهنر منطقه جلفا، مهم است، گفت: متاسفانه از ظرفیت منطقه آزاد به شکل سازمان یافته نمی توانیم استفاده کنیم و لازم است هماهنگی ها را بیشتر کنیم و آموزش و پرورش جلفا می تواند از ظرفیت منطقه آزاد ارس در راستای حل مشکلات منطقه نهایت استفاده را بکند.

وی ادامه داد: با توجه به این که در ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان قرار داریم، همکاری و مشارکت سایر دستگاه ها با آموزش و پرورش برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان لازم و ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار