رضا رحمانی : امروز شاه‌بیت سیاست رونق تولید، حفظ وضع موجود و تولید و اشتغال است

اسلامشهر(پانا) - وزیر صنعت ، معدن و تجارت در اسلامشهر گفت :همه با هم در جهت رفع مشکلات بکوشیم و دستگاه‌ها با هم تفاهم کرده و نسبت به راه‌اندازی واحدها و شهرک‌های صنعتی فعال اقدام کنند.

کد مطلب: ۹۲۴۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رضا رحمانی : امروز شاه‌بیت سیاست رونق تولید، حفظ وضع موجود و تولید و اشتغال است

رضا رحمانی در پنجاه و دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که عصر امروزدر سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهربرگزارشدباگرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله دکتربهشتی اظهارداشت: هرجا مدیران پای کارحاضر هستند، می‌توانندگره‌گشای مشکلات باشند.

او در رابطه با وضعیت واحدهای صنعتی شهرستان اسلامشهر افزود: در این شهرستان پنج هزار واحد صنعتی داریم که در مواردی از بسیاری استان‌ها بیشتر میباشد و این موضوع در مورد ارتباط با اکثرشهرستان‌های استان تهران مشهود است ولیکن نمی‌توان با یک دید وضعیت همه شهرستانها را ارزیابی کرد،زیرا هرشهرستان شرایط و وضعیت مختص خود را دارد.

رحمانی سپس به تشریح قانون استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتر استان تهران و اصلاح آن پرداخت و گفت: همه با هم در جهت رفع مشکلات بکوشیم که این یک واقعیت انکارناپذیر است و دستگاه‌ها با هم تفاهم کنندتا نسبت به راه‌اندازی واحدها و شهرک‌های صنعتی فعال اقدام کنند.

او اذعان کرد: امروز شاه‌بیت سیاست رونق تولید، حفظ وضع موجود، تولید و اشتغال است که این بیان صریح مقام معظم رهبری (مدظله العالی )نیز هست و در تهران و اطراف آن هر صنایعی از جمله صنعت نساجی، کفش و پوشاک که حضور دارند در زمینه فعال کردن آنها کوشا باشیم.

رحمانی در تشریح وضعیت واردات در صنعت نساجی و کفش بیان داشت: سال گذشته واردات نساجی سی و یک درصد کاهش و صادرات شش درصد افزایش داشته و در زمینه کفش نیز به لحاظ حجمی صادرات شصت درصد افزایش و واردات هفتاد و هفت درصد منفی بوده است .

وزیر صنعت ، معدن و تجارت خاطر نشان کرد:آمارهای مذکور نشان می‌دهد در صنعت نساجی و پوشاک اتفاقات موثری روی میدهد و تهران هم یکی از قطب‌های اصلی تولید کفش است بنابراین هر کاری لازم باشد در این زمینه انجام شود و از منابع مختلف برای بهبود عملکرد این واحدها استفاده شود.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار