سفر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به شهرستان دشتستان

دشتستان،بوشهر(پانا)_معاون وزیرآموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور پیگیری و بازدید از پروژه های آموزشی به شهرستان دشتستان سفر کرد .

کد مطلب: ۹۲۴۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
سفر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به شهرستان دشتستان

مهراله رخشانی مهر به همراه نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، رئیس اداره نوسازی مدارس استان بوشهر و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی از محل پروژه های در حال ساخت خانه ریاضیات پژوهش سرای متقین برازجان و استخر دانش آموزی بازدید نمود.

رخشانی مهر در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های مدیریت آموزش و پرورش دشتستان برای احداث و پیگیری تکمیل پروژه های آموزشی اظهار داشت: تکمیل این دو پروژه را در اولویت سازمان نوسازی استان قرار خواهیم داد و با تصویب ردیف بودجه مناسب روند تکمیل آنها در سال جاری را سرعت خواهیم بخشید.

وی همراهی و همدلی خیرین نیک اندیش با آموزش و پرورش را گامی مهم در راستای توسعه و رشد خواند و گفت: بنابه اعلام مدیر آموزش و پرورش دشتستان خانه ریاضیات این شهرستان با کمک خیرین نیک اندیش در حال ساخت و تکمیل می باشد که ضمن قدردانی از همیاری این نیک اندیشان با آموزش و پرورش، اختصاص سهمی از دولت نیز برای تکمیل پروژه فوق در نظر خواهیم گرفت.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بازدید از استخر نیمه تمام دانش آموزی اظهار داشت: محل این استخر مکانی مناسب برای استفاده دانش آموزان است و نیاز هست که با تخصیص منابع نسبت به تکمیل آن اقدام شود که بدین منظور اعتبارات اختصاص داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه دولت تدبیر و امید در سال جاری تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام است و در این راستا پروژه های آموزشی در اولویت قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار