تقدیر از صاحبان ۱۳ اثر در دومین جشنواره کتاب اولیا و مربیان

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی دوسالانه کتاب اولیا و مربیان بعدازظهر امروز با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۴۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از صاحبان ۱۳ اثر در دومین جشنواره کتاب اولیا و مربیان

کیومرث جهانگردی درباره جزییات و روند برگزاری جشنواره کتاب سال اولیا و مربیان گفت: «یک روند یکساله برای سیاست‌گذاری و ۶ ماه برای برگزاری جشنواره زحمت کشیده شده است تا به انتشار فراخوان منجر شد. بعد از آن کمیته‌های مختلف علمی و اجرایی جشنواره تشکیل شد و از دانشگاه‌های مختلف و زیرمجموعه‌های آموزش و پرورش، استادان برجسته‌ای در این کمیته‌ها عضو شدند.»

دبیر علمی جشنواره کتاب اولیا و مربیان ادامه داد: «آثاری در این جشنواره مورد پذیرش واقع می‌شد که از سال ۹۲ به بعد منتشر شده باشد. در مرحله اول غربالگری‌های لازم انجام شد و ۱۱۰ اثر به مرحله نیمه نهایی رسید. امتیازهایی برای آثار در نظر گرفته شد و هر اثر اگر ۱۰۰ امتیاز را کسب می‌کرد به عنوان اثر برگزیده و امتیاز بین ۸۰ تا ۱۰۰ به عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.»

او افزود: «در نهایت برای این جشنواره ۲ اثر به عنوان اثر برگزیده و ۱۱ اثر هم به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند. همچنین ۳ انتشارات به عنوان انتشارات فعال در زمینه آموزش خانواده و ارتباط خانواده و مدرسه در این جشنواره تقدیر خواهند شد.»

جهانگردی گفت: «از کل آثار راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی، فقط ۳ اثر تألیفی و ۹ مولف و مترجم خانم و ۴ مولف و مترجم اقا داشتیم. در مجموع ۵۳۷ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید در حالی که در جشنواره اول بیش از هزار اثر به جشنواره رسیده بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار