کریوند: مدرسه عامل توسعه و پیشرفت کشور است

تهران (پانا) - محمود کریوند معاون پرورشی و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش منطقه 12 شهر تهران در جمع مربیان ومعاونین پرورشی منطقه که در سالن رفاه ، "مدرسه صالح" را تحت عنوان محور اساسی سند تحول بنیادین تشریح کرد و ویزگی های یک مدرسه صالح را از دید سند تحول بنیادین بررسی کرد.

کد مطلب: ۹۲۴۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کریوند:  مدرسه عامل توسعه و پیشرفت کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12 تهران، کریوند مدرسه و کلاس را مکان مقدسی دانست و گفت: شاگرد در مدرسه فعالیت، پویایی و حرکت در جهت تعالی فردی و اجتماعی را می آموزد و برای حرکت در مسیری که میان او و عوامل محیط طبیعی و اجتماعی پیرامونش، تعامل و کنش متقابل، محکم و استواری برقرار شود آماده می شود؛ تا بتواند در حیات سیاسی ، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه خود مشارکت موثر داشته باشد.

معاون پرورشی منطقه افزود: مدرسه به عنوان نهادی اجتماعی باید دانش آموزان را با چکیده سرمایه فرهنگی آشنا سازد، به طوری که بتوانند این میراث فرهنگی را بشناسند، در آن سهیم شوند و به سهم خود آن را گسترش دهند. مدرسه از طریق فراهم نمودن موقعیتهای یادگیری، همدلی و مشارکت حل مسایل جمعی را به فراگیران آموزش می دهد. مدرسه به عنوان کانون تربیت محلی و محیط یادگیری رسمی در سند تحول بنیادین مورد توجه جدی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار