فردا، ۶ تیر،

اجلاسیه 1200 شهید فرهنگی و دانش آموز استان مرکزی برگزار می‌شود

اراک(پانا) - فردا، پنج شنبه 6 تیر، اجلاسیه 1200 شهید فرهنگی و دانش آموز استان مرکزی برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۲۴۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اجلاسیه 1200 شهید فرهنگی و دانش آموز استان مرکزی برگزار می‌شود

«شهریار فولادوند» مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در این خصوص گفت: اجلاسیه یک هزار و 200 شهید فرهنگی و دانش آموز استان مرکزی از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز 5 شنبه ششم تیرماه، با حضور خانواده معزز شهدای فرهنگی و دانش آموز، مسئولین، مردم شهید پرور شهر اراک و فرهنگیان و دانش آموزان استان مرکزی در محل مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار می گردد.

رئیس ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموز استان مرکزی افزود: برآیند و حاصل افزون بر یک سال تلاش همکاران ما در ستاد برگزاری این اجلاسیه ، در روز 5 شنبه رونمایی و برای حضار حاضر در این مراسم ارائه می شود.

وی بیان داشت: طی سالیان اخیر اقدامات شایسته ای در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از سوی آموزش و پرورش انجام شده است که از آن جمله می تواند به تهیه و انتشار زندگی نامه شهدای فرهنگی استان در 3 جلد، نامگذاری افزون بر350 فضای آموزشی و ورزشی به نام شهدای گرانقدر و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی اشاره نمود.

فولادوند اظهار داشت: شهدای فرهنگی و دانش آموز الگوی متعالی انسان تربیت شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند لذا معرفی این شهیدان بزرگوار نقش بسزایی در تحقق اهداف تربیتی نظام آموزشی کشور در پرورش انسان هایی متعهد و وظیفه شناس برابر با معیارهای سند تحول بنیادین خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن دعوت از آحاد مختلف جامعه جهت حضور در این مراسم باشکوه و معنوی، گفت: برگزاری نمایشگاه، رونمایی از تمبریادبود، کتاب، نرم افزار و اپلیکیشن اجلاسیه 1200 شهید فرهنگی و دانش آموز استان ، تجلیل از خانواده معظم و معزز شهدا، اجرای سرود 1200 نفری دانش آموزان و ... از جمله ویژه برنامه های این اجلاسیه می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار