ضریب نفوذ ۲۶.۸ درصدی تلفن ثابت در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری از فعال بودن ۲۵۴ هزار خط تلفن ثابت در این استان خبر داد و گفت: هم اینک ضریب نفوذ تلفن ثابت در این استان ۲۶.۸ درصد است.

کد مطلب: ۹۲۴۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ضریب نفوذ ۲۶.۸ درصدی تلفن ثابت در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا)-حسن آقایی افزود: با توجه به تفاوت زیاد تعرفه تلفن ثابت و همراه در بخش صوت، مخابرات منطقه درنظر دارد تعدادی از تلفن‌های ثابتی که طی چند سال متوالی به دلیل کارکرد نداشتن و بدهی غیرقابل استفاده شده اند را جمع آوری و در اختیار متقاضیان جدید قرار دهد.

وی ادامه داد: براین اساس تمامی مشترکانی که تلفن ثابت بدون کارکرد به مدت طولانی دارند جهت تعیین تکلیف به نزدیکترین مرکزمخابراتی مراجعه کنند.

آقایی همچنین از حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در استان تا اواخر شهریور ماه خبر داد و گفت: در راستای اجرای این برنامه در قبوض مردم شهرهای شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل، بن، سورشجان و هفشجان یک پیام کتبی درج شده و برای مردم سایر مناطق استان نیز بزودی از این طریق اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری، صرفه جویی در مصرف کاغذ را مهمترین هدف حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت اعلام کرد و افزود: بدین ترتیب مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۲۰۰۰ و یا از طریق کد دستوری # ۲۰۲۰* از قبوض میان دوره و پایان دوره خود اطلاع کسب کنند.

آقایی در ادامه ضریب نفوذ تلفن همراه در استان را ۱۱۸ درصد اعلام کرد و گفت: هم اینک پوشش شهرهای استان از سیم کارتهای همراه اول بیش از ۹۸ درصد و پوشش جاده‌های اصلی و فرعی استان ۹۵ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰۰ سایت، خدمات تلفن همراه اول را به مشترکان عرضه می‌کند که با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن منطقه این تعداد سایت نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار