رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان:

روابط عمومی ها با استفاده از ظرفیت رسانه ها اهداف سند تحول بنیادین را دنبال کنند

هرمزگان(پانا)-رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: روابط عمومی های ادارات آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی اهداف پروژه مهر و سند تحول بنیادین را نهادینه کنند.

کد مطلب: ۹۲۴۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی ها با استفاده از ظرفیت رسانه ها اهداف سند تحول بنیادین را دنبال کنند

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نعمت روزپیکر در همایش قطبی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شرق هرمزگان در میناب افزود: نقش روابط عمومی های آموزش و پرورش در تنویر افکار عمومی و تبیین اهداف و برنامه های نهاد تعلیم و تربیت بسیار مهم است و این مجموعه باید بتواند با استفاده از همه ظرفیت ها ارتباط مفید و موثری را با جامعه هدف خود برقرار کند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش نهادی فراگیر است بنابراین برای اجرای مطلوب برنامه ها و راهبردهای خود نیازمند است بتواند با جامعه هدف ارتباط مفید و موثری را داشته باشد.

به گفته رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان و مسئول کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر استان، هر چقدر آموزش و پرورش بتواند با مخاطبین خود که بدون تردید جمعیت بسیار زیادی از جامعه را شامل می شود در تعامل و ارتباط باشد می تواند در اجرای برنامه‌ها و اهداف خود موفق باشد.

روزپیکر یادآور شد: قطعاً تحقق این مهم در سایه مشارکت همه ارکان آموزش و پرورش از جمله واحد روابط عمومی است تا بتوانند در تعامل این دو سویه خصوصاً با نهاد خانواده تحقق برنامه های آموزش و پرورش را دنبال کند.

این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی ها دارای وظایف گسترده و متنوعی هستند خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت های نوین و فراهم کردن ارتباط دوسویه با جامعه که به افزایش مشارکت برون سازمانی منجر شود و مخاطبین ارتباط بهتری را با آموزش و پرورش داشته باشند از وظایف خطیر روابط عمومی هاست که این مهم در قالب پروژه مهر باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

مسئول کمیته توجیه و تبلیغ آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش استان در راستای پروژه مهر اظهار کرد: شناخت چالش ها و تبدیل آنها به فرصت، تقویت نقاط قوت و اطلاع رسانی و تبیین و توجیه اهداف پروژه مهر باید خلاقانه و مبتنی بر راهبردهای آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید باشد که این مهم از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش هرمزگان است.

وی یادآور شد: برگزاری جلسات قطبی و توسعه آموزش های نوین و همچنین تشریک مساعی در خصوص اهداف پروژه مهر از جمله این برنامه هاست که به روش قطبی در سه حوزه شرق، غرب و مرکزی برگزار می گردد.

روز پیکر در پایان با قدردانی از میزبانی شایسته شهرستان میناب اظهار امیدواری کرد نتیجه و خروجی این کارگاه های آموزشی به ارتقای جایگاه و پویایی روابط عمومی آموزش و پرورش منجر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار