برگزاری همایش مشترک مدیران و روسای انجمن اولیا و مربیان واحدهای آموزشی اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - همایش مشترک مدیران دوره ابتدایی و روسای انجمن اولیا و مربیان واحدهای آموزشی اسلامشهربا حضور رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در دبستان کیهانی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۴۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش مشترک مدیران و روسای انجمن اولیا و مربیان واحدهای آموزشی اسلامشهر

در این برنامه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهردر سخنانی اظهار داشت: برگزاری اینگونه همایش شاید برای اولین بار در سطح کشور در حال اجراست و تاکید کرد، میبایست خروجی این همایشها و کمیسیونها برای آموزش‌های بعدی مدنظر قرار گیرد.

او در ادامه گفت: این همایش برای اولین مرتبه به صورت کمیسیونی برگزار شد ومدیران و روسای انجمن مدارس درسه کمیسیون آموزش خانواده، مالی، عمرانی و فعالیتهای عمومی انجمن اولیا و مربیان شرکت کردند.

بنار افزود: اعضای هر کمیسیون به تبادل نظر و بررسی نقاط قوت، ضعف و موانع موجود در هر کیمیسیون پرداخته و در نهایت هر کمیسیون مصوبات،نقاط ضعف و قوت را برای تمامی مدیران و روسا اعلام کردند و مقرر شد در آینده مطابق این مصوبات، آموزشهایی برای مدیران و روسای انجمن مدارس تدارک دیده شود.

دراین همایش رومیانی رئیس و علوی کارشناس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور در هر سه کمیسیون،نظرات مدیران و روسا را شنیده و مواردی را نیزمطرح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار