در ستاد اجرایی پرسش مهر نوزدهم مطرح شد؛

صیدلو: باید از ظرفیت عظیم شرکت‌کنندگان در پرسش مهر نوزدهم برای آبادانی کشور بهر‌مند شویم

تهران (پانا) - با حضور مدیر کل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر اعضاء، جلسه هماهنگی ستاد برگزاری کنگره پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهوری در سالن شماره 1 اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۴۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: باید از ظرفیت عظیم شرکت‌کنندگان در پرسش مهر نوزدهم برای آبادانی کشور بهر‌مند شویم

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با ابراز خرسندی از اینکه امسال نیز همچون گذشته شهرستان‌های استان تهران افتخار میزبانی کنگره پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهوری را بر عهده دارد، گفت: حضور گسترده مخاطبان در پاسخ‌دهی به سوال رئیس‌جمهوری و دریافت بیش از 2 میلیون و 200 هزار اثر در این فرایند، آمار قابل توجهی است که امسال ثبت شده است.

وی مشارکت بالای شرکت‌کنندگان در این فرایند را نشان از اهمیت پرسش مهر در بین مخاطبان و ابراز تمایل برای مشارکت در آبادانی کشور قلمداد کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت عظیم برای رشد و پیشرفت فرهنگ و اقتصاد در جامعه تلاش نماییم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا با ثبت خاطرات خوب برای برگزیدگان این کنگره آثارشان نیز در کتاب ویژه‌ای ثبت شود، افزود: حفظ آثار ارزشمند و هنری شرکت کنندگان فرهنگی و دانش‌آموز از جمله ویژگی‌های این دوره می‌تواند باشد که باید با حساسیت و دقت بالا صورت پذیرد.

شایان ذکر است، کنگره پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهوری و تجلیل از برگزیدگان، روز هجدهم تیر ماه با حضور مسولان کشوری و وزارت آموزش و پرورش در سالن حجاب تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار