159 سازمان مردم نهاد درراستای پیشگیری از اعتیاد در ایلام فعالیت دارند

ایلام(پانا)معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استانداری ایلام، عصردیروز در همایش پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در ایلام، از فعالیت 159 سازمان مردم نهاد در راستای پیشگری از اعتیاد در استان خبرداد و گفت: سازمان مردم‌نهاد در استان ایلام نقش مهمی در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر دارند.

کد مطلب: ۹۲۴۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
159 سازمان مردم نهاد درراستای پیشگیری از اعتیاد در ایلام فعالیت دارند

محمد نوذری کاهش سن جوانان در اعتیاد به مواد مخدر را زنگ هشداری دانست که نیازمند اتخاذ تصمیمات راهگشا برای این معضل دانست و بیان داشت: کاهش سن جوانان در اعتیاد زنگ خطر برای نابودی نسل جوان است.

وی، بابیان اینکه دشمنان اگر بخواهند روح جامعه و نشاط و پویایی جامعه و به‌ویژه در بین نسل جوان را بگیرند زمینه‌های گرایش جوانان به اعتیاد را در جامعه تسهیل می‌کنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران یکی از مؤثرترین و پرتلاش‌ترین کشور در عرصه مبارزه با مواد مخدر در جهان است و در این راستا از همه توان استفاده می‌کند.

نوذری؛ آگاهی بخشی، فرهنگ‌سازی و عزم جدی خانواده‌ها برای مقابله با اعتیاد را لازم و اظهار داشت: اقدامات موثر در استان ایلام انجام و در حوزه‌های اقدام، پیشگیری و آموزش از استان‌های موفق بوده که رتبه 26 کشور را از آن خود کرده است..

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، خاطرنشان کرد: موضوع مبارزه با مواد مخدر باید اجتماع‌محور باشد البته دولت زیرساخت‌ها و برنامه‌ها را فراهم می‌کند اما نقش اساسی را خانواده و تمام اقشار جامعه ایفا می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار