همکاری ایران و اتحادیه اروپا درباره مدیریت منابع آب شروع شد

تهران (پانا) - مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل می‌گوید هیات کارشناسی اتحادیه اروپا از دو روز پیش برای بررسی راهکارهای همکاری دو طرف و نحوه تخصیص کمک‌های آن اتحادیه به پروژه‌های حوزه آب، سفر دو هفته‌ای خود به ایران را آغاز کرده است.

کد مطلب: ۹۲۴۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
همکاری ایران و اتحادیه اروپا درباره مدیریت منابع آب شروع شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، فرهاد یزدان‌دوست با اشاره به برگزاری جلسه‌های متعدد با بخش آب اتحادیه اروپا برای همکاری در حوزه مدیریت منابع آب ایران از آغاز همکاری این اتحادیه با وزارت نیرو در بخش مدیریت منابع آب ایران خبر داد.

وی افزود: تاکنون جلسات متعددی با حضور نمایندگان اتحادیه اروپا در بخش آب، دیپلمات‌های سفارت آلمان، فنلاند، اتریش و مسئولان حوزه آب وزارت نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت امور خارجه برگزار شده، در راستای این همکاری، اولویت‌ها و چالش‌های آبی ایران به اطلاع هیأت اروپایی رسیده است.
یزدان دوست گفت: هیأت کارشناسی اتحادیه اروپا طی روزهای آتی نشست‌های تخصصی به تفکیک با مسئولان و کارشناسان حوزه آب در وزارت نیرو برگزار کرده است و پس از آن به عنوان نمونه به شهر شیراز سفر و بررسی را در این زمینه آغاز خواهند کرد.
مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل ادامه داد: در پایان سفر، جلسه اختتامیه با حضور همه مسئولان در بخش آب برای بررسی توافق‌های آتی با نمایندگان اتحادیه اروپا صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار