اردستان نیازمند احداث مجموعه بزرگ فرهنگی تفریحی  است

اردستان (پانا) - شهردار اردستان گفت : متاسفانه از بدو تاسیس شهرداری اردستان تا کنون یک مجموعه بزرگ فرهنگی تفریحی و پارک محلی مناسبی در اردستان احداث نشده است.

کد مطلب: ۹۲۴۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اردستان نیازمند احداث مجموعه بزرگ فرهنگی تفریحی  است

محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد : در زمان شهرداران پیشین چند پارک محلی احداث شده وسایل بازی آن آهنی و غیر استاتدارد بود و از زمان تصدی پست شهرداری در چند سال گذشته تصمیم گرفتیم 6 پارک محلی جدید ایجاد کرده از وسایل استاندارد استفاده شود.

وی افزود : در این زمینه برای 4 پارک وسایل و اسباب بازی پلی اتیلن تهیه و نصب گردید ، همچنین برای شهرک کاوه و امام حسن نیز 2 دستگاه سرسره تاب پلی اتیلن سفارش داده شده ولی تا حد مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

شهردار اردستان بیان کرد : قبل از ورود به شهرداری حدود 70 در صد اسباب بازی و لوازم تفریحی غیر استاندارد بود که امروز 50 در صد این وسایل استاندارد شده است.

حیدری خاطرنشان کرد : پارک بوستان اردستان که بزرگترین پارک شهر محسوب می شود از امکانات و لوازم کاملا استاندارد برخوردار نبوده بخش خصوصی در ایام تعطیلات تابستان امکاناتی را مستقر کرده است در آن مستقر می کند ولی کافی و مداوم نیست ، از طرفی پیست اسکیت آن غیر استاندارد ، مجموعه وسایل بازی آن از استاندارد کامل برخوردار نبوده تلاش داریم کمبود ها و توسعه آنرا توسط بخش خصوصی جبران کنیم .

وی تصریح کرد : پارک بزرگ خانوادگی و بانوان پردیسان نیز در حال دیوار کشی و احداث است که هزینه آن بالغ بر 30 میلیارد ریال می باشد ولی با تمام این کارها آنچه تاکنون انجام شده در شان مردم اردستان نیست.

شهردار اردستان گفت : پیاده راه هایی برای پیاده روی مردم ساخته شده ولی فاقد هرگونه امکانات ورزشی ، تفریحی و پارک کودکان بوده سرمایه گذار برای توسعه وجود ندارد.

حیدری با اشاره به احداث مجموعه ورزشی جام دیجیتال تاکید کرد: این مجموعه چندسال است شروع بکار کرده خانه کودک احداث شده در خواست توسعه دارد که با مخالفت شورای شهر مواجه شده از جمله راه اندازی کافه رستوران که متقاضی بعد از احداث مجموعه جام دیجیتال و پنت بال دیگر تمایلی به توسعه ندارد اما ما از آن دعوت کردیم بیاید زمین چمن ، والیبال و کافه رستوران را احداث کند از طرفی در دوره شهردار قبل آب نمای خشک در ورودی جنوب شهر احداث شده با پیمانکار تسویه حساب کردیم ولی چون زیر دکل فشار قوی برق واقع شده قصد داریم آنرا به پارک پردیسان منتقل کنیم.

وی خاطرنشان کرد : چنانچه بخواهیم امکانات ورزشی تفریحی را در خور شان مردم اردستان کنیم به میلیاردها تومان پول نیاز داریم که با شرایط فعلی امکان پذیر نیست ولی امیدواریم به تدریج به آن جایگاه برسیم.

شهردار اردستان تصریح کرد : در ورودی شمال شهر قصد ایجاد پیست موتورسواری را داریم و مقدمات آن در حال فراهم شدن است ، همچنین دنبال ساخت یک مجموعه در این ورودی هستیم که در زمان شهرداران قبل برنامه ریزی شده شهرداری پیگیر واگذاری زمین توسط اداره راه و شهرسازی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار