آغاز کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش

یزد (پانا) - امسال افزون بر 560 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در مدارس و فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی استان یزد فعالیت دارند.

کد مطلب: ۹۲۴۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان یزد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پانا از آغاز فعالیت های طرح اوقات فراغت تابستانی در بیش از 560 پایگاه مستقر در مدارس و فضای آموزشی، تربیتی، پرورشی و ورزشی استان خبر داد و افزود: برنامه های طرح اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش به مدت 8 هفته ادامه دارد.

حسین انتظاری از فعالیت 27 کانون فرهنگی و تربیتی و شعبات آن در استان را بعنوان ویترین فعالیت اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: 230 پایگاه ورزشی درون و برون استانی و 15 پژوهشسرا، 45 دارالقرآن و مدرسه قرآنی از دیگر پایگاه های اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزی است.

انتظاری در ادامه به برنامه تشکل های دانش‌آموزی در تابستان امسال اشاره کرد و گفت: پایگاه های تابستانی بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی، هلال احمر و سازمان دانش‌آموزی نیز برنامه اوقات فراغت خود را از هفته اول تیر ماه سال جاری اغاز کردند.

وی افزود: در راستای شاداب نمودن کلاس های طرح اوقات فراغت سعی شده این برنامه ها در محلی خارج از کلاس درس سالیانه دانش‌آموزی و بیشتر در محیط های اردوگاهی، کانون ها و ... تشکیل شود و برای هر دوره بسته های تکمیلی هویتی، بصیرتی، فرهنگی، تربیت بدنی و سلامت تهیه شده است.

ایشان کسب آموزش مهارت به دانش‌آموزان با هدف زمینه سازی برای کارآفرینی ، اشتغال و رونق تولید را یادآور شد و افزود: در این راستا دانش‌آموزان شرکت کننده در برنامه های تابستانی حداقل یک مهارت را می آموزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار